اجتماع «رای اولی‌های تهران» در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود

تهران-ایرنا-رئیس فرهنگسرای خاوران گفت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دعوت از تمامی آحاد ملت برای شرکت در انتخابات و حساسیت موضوع انتخابات ۱۴۰۰، اجتماع «رای اولی‌ها» در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده؛ اسماعیل قضات‌لو اظهارداشت: این اجتماع با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور حاج حسین یکتا، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، حسین حقیقی خواننده ارزشی و جمعی از دانش‌آموزان شهر تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: مخاطبان ویژه این برنامه جوانانی هستند که برای نخستین بار در تعیین سرنوشت ایران آباد مشارکت خواهند کرد و قطعا شور و هیجان این جوانان در مشارکت دیگر گروه‌های جامعه برای شرکت در انتخابات موثر خواهد بود.

قضات‌لو افزود: جشن تکلیف «رای اولی‌ها» با ویژه برنامه‌هایی همچون کرسی آزاداندیشی، اجرای موسیقی زنده و سخنرانی با مشارکت اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی شهر تهران چهارشنبه(۱۹ خرداد) ساعت ۱۸ در سالن سه هزار نفری فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد برگزار خواهد شد.

انتشار بسته ویدیوکلیپ «انتخاب درست»

فرهنگسرای ابن سینا به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، بسته ویدیوکلیپ «انتخاب درست» گزیده بیانات حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) از سری تولیدات ویدئویی «نشان» را منتشر کرد.

در این بسته گزیده بیانات حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) پیرامون مسئله انتخابات و لزوم شرکت آگاهانه آحاد ملت در انتخابات ریاست جمهوری و تبیین معیارهای انتخاب مطلوب و خوب و ضرورت حضور پر شور مردم در انتخابات که تأثیر بسیار زیادی در سرنوشت ملت و قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود، مورد بازخوانی قرار گرفته است.

این بسته شامل ۶ ویدیوکلیپ است که به صورت روزانه منتشر می‌شود.

مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» به طرح بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگسرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای مشاهده ویدیوکلیپ‌ها می‌توانند به صفحه فرهنگسرای ابن سینا در آپارات به نشانی farhangsara_ebne_sina مراجعه کنند.

تشویق به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح

فرهنگسرای اندیشه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد، ویژه برنامه‌های متنوعی را برای تشویق مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای تدارک دیده است. این فرهنگسرا با برگزاری ویژه برنامه «ما ملت امام حسینیم» به استقبال انتخابات رفت.

در این برنامه حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل فخریان مدیر طرح سراسری تبیین منظومه‌ فکری رهبر معظم انقلاب و مهدی جمشیدی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ضمن تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، به تشریح معیارهای گزینه اصلح پرداخت.

در ادامه این فعالیت فرهنگسرای اندیشه ویژه برنامه جدیدی با عنوان «معیار» را در فضای مجازی برگزار می‌کند. این ویژه برنامه شامل تولید محصولات تصویری و پوسترهای انتخاباتی است که تلاش می‌کند ضمن تشویق مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، اهمیت انتخاب گزینه اصلح برای این مسئولیت مهم را یادآوری کند.

در این برنامه پوسترهای متنوعی با بهره‌گیری از شعارهای انتخاباتی طراحی شده و هم‌وطنان را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق و ترغیب می‌کند.

این برنامه با شعار «انتخابات مظهر حضور مردم است» تا روز انتخابات ادامه خواهد داشت و ۲۸ پوستر در فضای مجازی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت این تولیدات تصویری و بازنشر آن در صفحات شخصی خود می‌توانند به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه به نشانی  farhangsara.andishe مراجعه کنند.

برگزاری انتخابات در ایران، صحنه‌ای حساس و مهم برای تعیین سرنوشت کشور به دست مردم است. حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای علاوه بر اینکه پشتوانه‌ای قوی برای دولت آینده محسوب می‌شود، پاسخی قاطع به همه دشمنان است که با همه امکانات خود تلاش می‌کنند این صحنه رقابتی را کم‌اهمیت و کم رونق جلوه دهند.

یکی از این صحنه‌های مهم در انتخابات ۲۸ خردادماه و انتخاب رئیس ‌جمهور آینده کشور شکل می‌گیرد. انتخاب گزینه اصلح و تعیین بهترین فرد برای سکان‌داری مسئولیت اجرایی کشور به مدت چهار سال اهمیتی دوچندان داشته و این روزها با نزدیک شدن به انتخابات بحث بر سر آن داغ است. از این منظر انتخاب بهترین فرد وظیفه همه افراد جامعه بوده و باید با تحقیق و جست‌ و جو در برنامه‌های نامزدها به فرد احسن و اصلح برسند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همراه با ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه عکس «ملاقات با امام»

نمایشگاهی از عکس‌های کمتر دیده شده از امام خمینی(ره) با عنوان «ملاقات با امام» به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات در فرهنگسرای امام (ره) و همزمان فضای مجازی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل برگزیده‌ای از مجموعه آثار عکاسان انقلاب به تعداد 30 اثر است که از 20 خرداد تا هفتم تیر دایر خواهد بود.

نمایشگاه «ملاقات با امام» تصاویری از دهه‌های مختلف زندگی امام خمینی (ره)، از 1342 تا سال 1367 را در برمی‌گیرد که شامل جلسات امام با مسئولین در آستانه انتخابات، دیدار با طلاب و روحانیون، دوران تبعید در نجف، وقایع انقلاب اسلامی، دیدار با مسئولان و فرماندهان نظامی و دولتی است.

علاقه‌مندان برای دیدن این تصاویر می‌توانند به فرهنگسرای امام (ره) به نشانی خیابان باهنر، خیابان امیر سلیمانی یا به اینستاگرام این فرهنگسرا به نشانی Imam.farhangsaraa مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha