۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۰
کد خبر: 84357282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دونده شیرازی رقابت های جوانان جهان را از دست داد

۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۰
کد خبر: 84357282
دونده شیرازی رقابت های جوانان جهان را  از دست داد

شیراز-ایرنا- بنیامین یوسفی دونده شیرازی در رقابت های کسب سهمیه جوانان جهان که در ترکیه برگزارشد با کسب مقام چهارمی از رسیدن به پیکارهای جهانی باز ماند.

رییس هیات دو و میدانی فارس روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، افزود: بنیامین یوسفی در ماده ۲۰۰ متر با زمان  ۲۱ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه با بدشانسی  و تنها پنج صدم ثانیه اختلاف با حریفش ،سهمیه مسابقات جهانی جوانان را از دست داد.  

سیروس زارع ادامه داد: تیم منتخب کشورمان در این مسابقات ۲ سهمیه ورودی جوانان جهان را کسب کردند، مهلا محروقی در پرتاب دیسک به عنوان اولین زن ایرانی و دانیال بی‌باک در ماده ۴۰۰ متر بامانع سهیمه حضور در قهرمانی جهان را بدست آوردند.

وی اضافه کرد: همچنین تیم ایران در این پیکارها توانستند چهارمدال طلا،یک نقره و یک برنز را کسب نمایند. 

 زارع ادامه داد : بنیامین یوسفی، سجاد هاشمی آهنگری، دانیال بی‌باک، امیر مقدمی، کیوان قنبرزاده، شاهین مهردلان، محمدرضا طیبی، رضا ملک‌پور، مرتضی ناظمی، فرزانه فصیحی، مهلا محروقی، مریم محبی، ریحانه مبینی و سارینا ساعدی  اعضای تیم دو ومیدانی ایران را تشکیل می دادند.

همچنین زهرا نبی زاده قهرمان سابق پرش ارتفاع که شیرازی است به عنوان مربی تیم دو و میدانی ایران را در مسابقات کسب سهمیه ترکیه حضور داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha