انتخابات ابزاری برای تصحیح حرکت سیاسی است

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در استان زنجان گفت: انتخابات محلی برای تصحیح مسیر است و چنانچه در گذشته مسیر حرکت سیاسی اشتباه انتخاب شده باشد امکان تصحیح این انتخاب وجود دارد.

محسن افشارچی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تلاش هستیم انتخابات پرشوری برگزار و از طرفی نیز انتخاب درستی انجام شود.
وی تاکید کرد: هر چه در مسیر انتخاب بهتر حرکت کنیم انتخابات نیز به نحو مطلوبی برگزار خواهد شد.
رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در استان زنجان با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا فضای انتخابات را در شهر پررنگ کنیم، گفت: راه اندازی شور انتخاباتی در پیاده راه توسط دانشجویان دانشگاه زنجان، فعالیت ستاد انتخاباتی و طلاب در مرکز شهر از جمله این برنامه ها است.
افشارچی، از دیگر برنامه های شور انتخاباتی در شهر زنجان را اهدای هدیه به رای اولی ها همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیه و روز دختر بیان کرد.
وی اظهارداشت: در تلاش هستیم نارضایتی ناشی از تورم که طی سال های گذشته موجب آزرده شدن مردم شد را تبیین کنیم که این مسأله ربطی به اصل انقلاب ندارد و باید آینده نگری انجام شود.
رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در استان زنجان به انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: سال های سال است که فضای سیاست از بی اخلاقی پر شده و یکی از شاخص های اصلی نگاه به اهل اخلاق بودن کاندیدا است.
افشارچی نگاه به کارنامه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را از دیگر موارد مهم در انتخاب رییس جمهوری اصلح بیان کرد و افزود: رضایت نسبی مردم از کاندیدایی که در گذشته در هر جایگاهی بوده، بسیار حائز اهمیت است.
وی به برنامه کاندیداها اشاره کرد و ادامه داد: داشتن برنامه نه به این معنی که خود شخص مسلط بر همه آن باشد بلکه برنامه تیم وی و کمک آنها حائز اهمیت است.
رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در استان زنجان گفت: دلیل رای ندادن برخی از شهروندان را ناشی از عدم اعتماد به نظام سیاسی، اعتماد نداشتن به نهادهای سیاسی کشور و اعتماد نداشتن به سیاستمداران است.
افشارچی با تاکید بر اینکه  ملت به نظام سیاسی  اعتماد دارند، اظهارداشت: دلیل این مهم آن است که در سال ‭‭1388‬‬ نظام سیاسی را متهم به تقلب کردند اما در سال ‭‭1392‬‬ مردم در پای صندوق های رای حاضر شدند.
وی با بیان اینکه عملکرد شورای نگهبان از ابتدا همین بوده و هست، خاطرنشان کرد: ام چیزی که در زمان حاضر محتمل است مردم از عملکرد سیاستمداران، عدم صداقت انها و ناکارآمدی آنان رنجیده باشند.
رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در استان زنجان گفت: مردم نباید آینده را به خاطر گذشته خراب کنند چرا که باید آینده انتخابی داشته باشیم که با انتخاباتی پرشور رای بالایی رقم بخورد  به حتم آینده بهتری خواهیم داشت و همه سیاستمداران همانند هم نیستند.
افشارچی ادامه داد: انتخابات محلی است تا انسانها مسیر خود را تصحیح کنند و چنانچه در گذشته مسیر حرکت سیاسی  اشتباه انتخاب شده باشد امکان تصحیح این  انتخاب وجود دارد.
وی تاکید کرد: انتخابات ابزاری برای تصحیح حرکت سیاسی ملت است.
رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در استان زنجان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد مردم از انتخاب های گذشته دلزده شده اند چرا که انتظارات آنها در دوره های گذشته محقق نشد.
افشارچی با بیان اینکه نمی شود با قهر کردن وضعیت را درست کرد، یادآوری کرد: بلکه باید با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نامزد اصلح مسیر گذشته را تصحیح کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha