۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۴۱
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84357585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تریبون آزاد انتخاباتی در سبزوار برگزار شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۴۱
کد خبر: 84357585
تریبون آزاد انتخاباتی در سبزوار  برگزار شد

سبزوار- ایرنا- تریبون آزاد انتخاباتی با موضوع سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوشنبه شب در بوستان شهربازی سبزوار برگزار شد.

کارگردان برنامه تریبون آزاد انتخاباتی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: از طریق این تریبون آزاد، شهروندان مشکلات، مطالبات و انتظارات خود را از رییس جمهوری آینده بیان کردند.

رضا ضیغمی افزود: یکی از اهداف برگزاری این تریبون آزاد انتخاباتی، تبیین اهمیت انتخابات و افزایش شور و نشاط انتخابات در شهرهای خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: تاکنون چهار تریبون آزاد در شهرستان‌های  تربت‌جام، کاشمر، نیشابور و سبزوار برگزار شده و این برنامه در چهار شهرستان دیگر خراسان رضوی نیز برگزار می شود.

ضیغمی با بیان اینکه این برنامه ها پس از ضبط از شبکه خراسان رضوی پخش خواهد شد گفت: استقبال شهروندان از این برنامه مطلوب بوده و از این طریق بخشی از پیشنهادها و انتقاد شهروندان به مسوولان منتقل می شود.

در این تریبون آزاد انتخاباتی که با همت بسیج رسانه و صدا و سیمای خراسان رضوی با موضوع سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، شماری از شهروندان سبزوار به بیان دیدگاهها و نظرات خود در باره شرکت در انتخابات و مطالبه خود از زییس جمهوری آینده پرداختند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود و سعید جلیلی، محسن رضایی، سیدابراهیم رییسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی در این عرصه رقابت می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha