۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۴۹
کد خبر: 84358804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی کارگاه قطعات پلاستیکی در جاده مشهد-چناران مهار شد

مشهد- ایرنا- معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: با تلاش آتش نشانان مشهد و گلبهار، حریق سنگین کارگاه تولید قطعات پلاستیکی در کیلومتر ۲۰ جاده مشهد به چناران مهار شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز در پی اعلام وقوع آتش سوزی در یک کارگاه بزرگ تولید قطعات پلاستیکی در حومه شهر گلبهار، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد، آتش نشانان را از پنج ایستگاه به همراه ۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفای حریق  به شهرک صنعتی فردوسی در جاده مشهد به چناران اعزام کرد.

وی اضافه کرد: با حضور آتش نشانان در محل، مشخص شد آتش سوزی در داخل یکی از کارگاه های تولیدی به وسعت ۲۰۰ مترمربع و در مجموعه هزار و ٥٠٠ متر مربعی رخ داده است و حریق در حال سرایت به سایر قسمت های این مجموعه بود که آتش نشانان اعزامی به همراه پرسنل آتش نشانی گلبهار از چندین جهت با محاصره آتش، این حریق را مهار و ضمن کاوشی چند ساعته و انجام عملیات لکه‌گیری این آتش سوزی را به صورت کامل اطفا کردند.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد گفت: سرعت عمل آتش‌نشانان باعث جلوگیری از گسترش آتش سوزی به چندین کارگاه و انبار نگهداری مواد قابل اشتعال در مجاورت این مکان شد و اگر این سرعت عمل نبود خسارات جبران‌ناپذیری رقم می‌خورد.

رضایی افزود: متاسفانه این مجموعه بزرگ دارای کمترین تجهیزات اعلام و اطفا حریق بود و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا در جریان عملیات مهار این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس از پایان مأموریت و ایمن سازی محیط حادثه صبح امروز به ایستگاه‌های خویش در شهر مشهد مراجعت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha