۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85098886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقص فنی خودرو آتش‌نشانی در چناران، موجب توسعه آتش شد + فیلم

مشهد- ایرنا- فرماندار چناران گفت: نقص فنی خودرو آتش‌نشانی در جریان کنترل آتش‌سوزی یک باب مغازه لوازم یدکی در این شهر خراسان رضوی، موجب تاخیر در مهار حریق و توسعه آتش‌سوزی به مغازه مجاور شد.

محسن مه آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودرو آتش نشانی که به محل اعزام شده بود، به دلیل نقص در سامانه گیربکس، نتوانسته است آبپاش خود را فعال کند و این وضعیت روند مقابله با حریق را مختل کرده است.

وی گفت: البته از ایستگاه دوم آتش نشانی چناران خودرو دیگری به محل اعزام شد اما همین تاخیر موجب شد آتش به تابلو و در مغازه مجاور سرایت کند با این حال در این حادثه فردی آسیب ندیده است.

فرماندار چناران بیان کرد: این شهرستان دارای سه ایستگاه آتش نشانی با پنج دستگاه خودرو اطفای حریق است که یک ایستگاه در بخش رادکان و ۲ ایستگاه دیگر با سه دستگاه خودرو آتش نشانی در شهر چناران فعال هستند.

مه آبادی ادامه داد: بر اساس استانداردها شهر چناران نیازمند سه دستگاه دیگر خودرو آتش نشانی است تا بتوان نیازهای امداد و نجات شهرستان را پاسخ گفت.

در پی وقوع این حادثه، حمیدرضا داورزنی، شهردار چناران، رییس آتش نشانی این شهر را به دلیل کوتاهی در عملیات اطفای حریق برکنار کرد.

شهرستان چناران واقع در ۵۴ کیلومتری شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۶ روستای بالای ۲۰ خانوار، ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha