۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84358838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان رقابت های پرش با اسب استان همدان معرفی شدند

همدان- ایرنا- قهرمانان رقابت های پرش با اسب استان همدان روز سه شنبه با برگزاری یکدوره مسابقه در رده‌های مختلف معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، این مسابقات با شرکت ۴۲ سوارکار در رده‌های اسب مبتدی، سوار مبتدی، رده E، رده مالکین غیرحرفه‌ای، اسبهای زائیچه ایران و رده C۱ گروه سنی آزاد از باشگاههای سوارکاری اویسنا، ایثار، گشتاسب، خوشه طلایی در مانژ مجموعه سوارکاری اکباتان برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری همدان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات و در رده گروه سنی آزاد "امیرحسین احمدی ثابت" با اسب فرح دونا از باشگاه اکباتان قهرمان شد، "مهدی صمدی" با اسب ویکتوریان از باشگاه ایثار دوم و "سهیل قاسمی" با اسب سینیتیا از باشگاه خوشه طلایی در جای سوم قرار گرفت.

"سیدوحید برقعی" افزود:  در رده اسب‌های زائیچه ایران نیز "مهرداد سهیل قاسمی" با اسب دیزاین از خوشه طلایی اول شد، :مهدی صمدی" با اسب جسیکا از باشگاه ایثار در مکان دوم ایستاد و "ثنا شوشتری" با اسب مایا از اکباتان مقام سوم را به دست آورد.

وی اضافه کرد: در رده مالکین غیرحرفه‌ای نیز "عباس فارسی" با اسب ایزلاین قهرمان شد، "احمد بطحایی" با اسب بر سکوی دوم ایستاد و "آرمین احمدی" با اسب آتلانتا سوم شد.

برقعی خاطرنشان کرد: همچنین در رده سوار مبتدی "امین گماری و یسنا شوشتری" مسیر را بدون خطا طی کردند تا مطابق مقررات ملی فدراسیون سوارکاری رده‌بندی شده و به فهرست سوارکاران اضافه شوند ضمن اینکه اسب‌های مشکی، ژولی، سام کارلو، هانتر، آرس، توسن، جنسیس، صنم و بارلوس در رده اسبهای مبتدی و رده E در رده‌بندی مقررات ملی قرار گرفتند.

مسابقات سوارکاری همدان هر هفته با مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha