ستادهای انتخاباتی جلیلی در ۲۲ شهرستان خراسان رضوی فعالیت دارند

مشهد- ایرنا- رابط و هماهنگ کننده ستادهای دکتر سعید جلیلی در خراسان رضوی گفت: ستادهای این نامزد انتخاباتی در ۲۲ شهرستان محوری و بزرگ استان از جمله مشهد راه اندازی شده و تبلیغات در سایر شهرستانها نیز از طریق این مناطق پوشش داده می شود.

محمدرضا شاملو روز چهارشنبه در گفتگو  با خبرنگار ایرنا افزود: طی چند ماه گذشته هواداران دکتر جلیلی در خراسان رضوی اقدام به دعوت از وی برای حضور در انتخابات نمودند و ستادهای مردمی ایشان نیز بر این اساس در مشهد و سایر نقاط استان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس مرامنامه ای که ستاد مرکزی دکتر جلیلی ارائه نموده همه اقشار مردم می توانند در حمایت از این نامزد ستاد مردمی تشکیل داده و در چارچوب این مرامنامه عمل کنند.

شاملو گفت: افرادی که اکنون پای کار تبلیغات جلیلی آمده اند نیروهای تکلیف مدار بوده و به دنبال مقبول کردن ایشان در صحنه انتخابات هستند، این جریان تبلیغی به عنوان یک بدنه‌ اجتماعی می‌خواهد برنامه های دکتر جلیلی را به مردم منتقل کند تا از طریق ایجاد یک چشم انداز امید بخش زمینه مشارکت گسترده در انتخابات فراهم شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha