آغاز به کار دفتر ستاد مرکزی سعید جلیلی در اهواز

اهواز - ایرنا - دفتر ستاد مرکزی سعید جلیلی یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز افتتاح شد.

به گزارش ایرنا ، رییس ستاد مرکزی انتخابات سعید جلیلی در خوزستان سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت آغاز فعالیت این ستاد و اهمیت اجرای برنامه‌های تبلیغاتی برای پرشور کردن انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان، اظهار کرد: امروز با حضور پرشور مردم شریف خوزستان، شیوخ و عشایر غیور استان، جامعه طلاب و روحانیون و به خصوص جوانان و دانشگاهیان، دفتر ستاد مرکزی سعید جلیلی افتتاح و به صورت رسمی فعالیت‌های انتخاباتی خود را در خوزستان آغاز کرد.

کریم کریمی‌تبار افزود: اکنون به دنبال راه اندازی ستاد مرکزی دکتر جلیلی، در تمامی شهرستان‌های استان نیز دفاتر ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: مسئولان ۳۰ ستاد استان امشب در مراسم افتتاحیه حضور یافتند و سیاست ها و اهداف کلی سعید جلیلی برای آن ها تشریح و برنامه های تبلیغاتی به آن ها ارائه شد.

رییس ستاد مرکزی انتخابات سعید جلیلی در خوزستان ادامه داد: نگاه ما به دکتر سعید جلیلی مومنانه است و معتقدیم که ایشان باتوجه به سوابق ارزنده ای که در سالیان خدمت خود در این نظام اسلامی داشته، کارنامه درخشانی برای پیشبرد اهداف نظام به خصوص تداوم و تقویت محور مقاومت به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۵۷ امام خمینی(ره) با تدبیر، مقاومت و روحیه مجاهدت و شهادت طلبی، پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد و پس از آن نیز رهبر معظم انقلاب، سکان هدایت این نظام اسلامی را به دست گرفت و به پشتوانه ایشان، جبهه مقاومت شکل گرفت.

کریمی‌تبار خاطرنشان کرد: روحیه مجاهدت، ولایتمداری و شناخت سعید جلیلی از مسائل و مشکلات کشور و درایت ایشان برای تداوم راه مقاومت به ما ثابت شده و به همین جهت، ضمن دعوت از مردم شریف استان برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری ، برای موفقیت دکتر جلیلی نیز نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

به گزارش ایرنا ، با حکم کریمی‌تبار رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی در خوزستان، مسئولان ستاد در شهرستان‌ها نیز منصوب و ستاد مرکزی در محل حسینیه شهدای اهواز راه اندازی شد.

رابطان ستاد دکتر جلیلی در بخش‌های فرهنگی، اساتید، جوانان، دانشجویان، عشایر، فرهنگیان و اقوام و کارگران نیز منصوب شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اوایل تیرماه دکتر جلیلی برای دیدار مردمی به خوزستان سفر می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha