۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 2111
کد خبر: 84360841
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سه محموله کالای قاچاق در بیجار کشف و ضبط شد

۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۵۶
کد خبر: 84360841
سه محموله کالای قاچاق در بیجار کشف و ضبط شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بیجار از کشف و ضبط سه محموله کالای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت: این محموله ها شامل چوب، پارچه و لوازم خانگی است.

سرهنگ علیرضا صفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک محوله ۱۰ تنی چوب قاچاق به همراه ۲۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال که در یک دستگاه کامیون بارگیری و به قصد خروج از استان از محور دیواندره به بیجار در حال عبور بود توسط نیروی مبارزه با کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص کامیون باری توقیف و به پارکینگ منتقل شد افزود: در این پرونده نیز راننده دستگیر شده و پس از تکمیل مدارک به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار گفت: ۲ محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق نیز که در ۲ دستگاه خودروی سواری بارگیری و برای عرضه در تهران حمل می‌شد نیز با هوشیاری نیروهای مبارزه با کالای قاچاق شهرستان کشف و شناسایی شد.

او یاد آور شد: ارزش این ۲ محموله نیز بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص نیز ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف و به پارکینگ منتقل شده است و در این راستا ۲ نفر راننده خودروهای سواری دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha