سخنگوی ستاد مردمی جلیلی در بوشهر: جهش کشور در گرو مشارکت مردم است

بوشهر - ایرنا - سخنگوی ستاد مردمی سعید جلیلی در استان بوشهر گفت: امروز جهش اولیه انقلاب، نیاز کشور است و تحقق این مهم در گرو مشارکت مردم در همه امور و تصمیم‌گیری‌ها است.

به گزارش ایرنا، عباس حاجی حسینی روز شنبه در آیین افتتاح ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهر دیر استان بوشهر افزود: مردم و مسئولان باید از یک جنس باشند تا بتوانند مشکلات همدیگر را لمس کنند.

وی دودستگی را آفت جامعه دانست و گفت: دودستگی جامعه به چپ و اصلاح طلب و اصول گرا، فاصله گرفتن مردم از یکدیگر و پیگیری نشدن مشکلات آنان را در پی دارد.

سخنگوی ستاد مردمی سعید جلیلی در استان بوشهر افزود: سیاست و شعار نامزد مورد حمایتش جمهوریت در قالب رشد و توسعه جامعه  با مشارکت مردم  و دخالت آنان در تصمیم سازی‌ها است.

وی بیان کرد: جلیلی در هشت سال گذشته بدون گرایش سیاسی و جناحی با سفر به شهرها و آشنایی نزدیک با مشکلات مردم ظرفیت‌ها را شناسایی کرده و براساس آنها برنامه و طرح داده‌است.

سخنگوی ستاد مردمی سعید جلیلی در استان بوشهر اضافه کرد: جلیلی به هیچ جناحی وابسته نیست و مستقل عمل می‌کند و در کارش برنامه محور است و مردم با این تفکر به انقلاب امیدوار می‌شوند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رئیسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha