انتخابات عامل استحکام و وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران است

زاهدان- ایرنا- مدیر حوزه علمیه خدیجه کبری اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برگ رأی هر ایرانی خاری در چشم دشمن و انتخابات عامل استحکام و وحدت غرورآفرین در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مولوی خلیل رسولی‌زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از مهمترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات در عرصه زندگی سیاسی و اجتماعی هر فرد یاد کرد و اظهارداشت: چشم دوست و دشمن در هر جای دنیا به این انتخابات خیره شده است.

وی افزود: انتخابات این فرصت را به ما می‌دهد که خودمان بتوانیم به مدت چهار سال سرنوشت کشور، شهر، محله و روستای خودمان را رقم بزنیم این را نباید ساده انگاشت و آن را دست کم گرفت.

مدیر حوزه علمیه خدیجه کبری اهل سنت ایرانشهر بیان کرد: مردم امروز با مشکلات و تنگناهای اقتصادی مواجه هستند اما نباید این نارسایی‌ها و مشکلات بهانه‌ای برای کمرنگ شدن حضور در صحنه انتخابات از سوی آنان شود چراکه این خواسته دشمن است. 

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم تصریح کرد: به همان میزان که انتخابات و اصل حضور در صحنه امری مهم، ارزشمند و واجب است انتخاب فرد اصلح در هر انتخاباتی بویژه ریاست جمهوری نیز از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و باید با حساسیت، ظرافت و تیزبینی دست به انتخاب فردی اصلح زد و بدانیم که سرنوشت چهارسال آینده کشور به دست این شخص خواهد افتاد. 

رسولی‌زاده با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود: دشمن از هر فرصتی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و ضربه زدن به آن استفاده می‌کند تا حضور مردم را کمرنگ و مشارکت آن‌ها را در انتخابات کاهش دهد بنابراین حضور حداکثری نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها باید وعده‌هایی بدهند که قدرت اجرای آن را در طول خدمت خود داشته و با اختیاراتشان همخوانی داشته باشد و مردم هم باید هوشیار بوده تا گول وعده‌های دروغین را نخورند و افرادیکه وعده‌های درست و همراه با برنامه می‌دهند را انتخاب کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha