استاندار آذربایجان غربی: انتخابات ظرفیتی بی نظیر درجمهوری اسلامی است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت که انتخابات ظرفیتی بی نظیر در جمهوری اسلامی ایران است و همواره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم تاکید داشته اند.

محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با اظهار امیدواری برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: جمعه هفته جاری روز تاریخی برای ایران اسلامی خواهد شد. 

وی اضافه کرد: انتخابات در بسیاری از کشورهای دنیا صوری بوده و در اکثر کشورهای دارای احزاب نیز برندگان به دنبال منافع سیاسی، جناحی و باندی هستند ولی در ایران اسلامی، مردم نقش اساسی را در تعیین سرنوشت بر عهده دارند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه دولت مستقر، امانتدار رای مردم است، اظهار کرد: مسوولان اجرایی در انتخابات نباید آخرت خود را به خاطر انتخاب یک نفر بفروشند و باید پاسخگوی مردم باشند.

شهریاری تاکید کرد: مسوولان توجه داشته باشند که به بهترین وجه، امانتداری آرا حفظ شود.

وی با اشاره به لزوم همراهی دستگاه های اجرایی برای تامین نیروی انسانی و ماشین آلات مورد نیاز انتخابات بیان کرد: فقط هزار و ۵۰۰ خودرو برای شهرستان ارومیه در روز انتخابات نیاز است که باید در روز اخذ رای همه دستگاه ها در این خصوص همراهی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امکانات بهداشتی لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا در صندوق ها و همچنین کاهش نگرانی مردم اندیشیده شده است، گفت: یکی از نگرانی های مردم شیوع کرونا بوده ولی شهروندان توجه داشته باشند که همیار بهداشتی در سر صندوق ها حضور داشته و امکانات بهداشتی هم موجود است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پرشور در استان وجود دارد و مشکلی در این خصوص نداریم.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه هفته جاری، ۲۸ خرداد برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha