امام جمعه ارومیه: مردم از پایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تأکید بر اینکه مردم از پایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: دولتی که بر سر کار خواهد آمد، باید گام به گام با مردم حرکت کند و تلاش و کوشش خود را در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه به کار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با اشاره به در پیش‌رو بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: در دین مبین اسلام، نظام و حکومت اسلامی بر ۲ محور اساسی توحید و مردم استوار است به‌گونه‌ای که مقام معظم رهبری در همه حال بر مردم سالاری دینی تأکید می‌کنند.

وی اضافه کرد: نظام و انقلاب در طول چند دهه گذشته با همراهی مردم پیش رفته و در آینده و سال‌های دور نیز با مردم پیش خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کمک به محرومان و فقراست ازاین‌رو باید از این فرصت برای تبلیغ عمومی در جهت کمک به فقرا استفاده کرد.

دستگاه های نظارتی اجازه اختلاف افکنی قومی و مذهبی در ایام انتخابات را ندهند

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: دستگاه های نظارتی اجازه ندهند  اختلاف قومی و مذهبی خدشه ای بر روند انتخابات وارد کند.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر با اشاره به ابلاغ سیاست های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات افزود: از دست اندرکاران انتخابات انتظار می رود با توجه به این سیاست های ابلاغی انتخاباتی با شکوه، با رعایت انصاف و عدالت و بدور از نگاه های سیاسی و جناحی برگزار کنند.

وی با تاکید بر دوری از هرگونه اختلاف افکنی قومی و مذهبی در انتخابات پیش رو اظهار کرد: از دستگاه های نظارتی انتظار دارم اجازه ندهند افرادی با ایجاد تفرقه های قومی و مذهبی و ایجاد دو قطبی های قومیتی خدشه ای به انتخابات وارد شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مجموعه وزارت کشور و مجریان و ناظران انتخابات ، گفت: امیدواریم در روز ۲۸ خرداد شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در کشور باشیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه هفته جاری، ۲۸ خرداد برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha