هر رای آگاهانه مهر تایید بر تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است

اراک - ایرنا - امام جمعه شهرستان کمیجان گفت: هر برگ رای آکاهانه مهر تایید بر تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است و مردم با حضور پرشور در انتخابات مردم سالاری دینی را به نمایش می‌گذارند.

 حجت الاسلام «هادی خلیلی« شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پیش از انقلاب اسلامی مردم هیچ‌گونه سهمی در تعیین سرنوشت کشور و همچنین مسایل خرد و کلان تصمیم‌سازی  نداشتند اما زمانی که زنگ  انقلاب توسط امام خمینی( ره) در نظام جمهوری اسلامی نواخته شد، ملت بزرگ ایران نیز بدون واسطه در این مشارکت سیاسی سهیم شدند.
وی تاکید کرد: دشمنان اسلام همواره سعی می‌کنند فضای انتخابات را مسموم کنند و مانع حضور مردم پای صندوق های رای باشند و با تزریق ناامیدی به اصل نظام اسلامی خدشه وارد کنند.
امام جمعه شهرستان کمیجان ادامه داد: نمی‌توان منکر مشکلات اقتصادی مردم بود اما، انتظار می‌رود ملت بزرگ ایران با حضور و مشارکت حداکثری خود  دسیسه های شوم دشمنان را برآب کنند و وجود مشکلات اقتصادی را به عدم حضور در انتخابات گره نزنند.
 حجت الاسلام خلیلی تاکید کرد: با رای ندادن، آب به آسیاب دشمن نریزیم و با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است با مشارکت حداکثری خود در انتخابات ۱۴۰۰ کارنامه درخشان دیگری را در نظام جمهوری اسلامی ثبت کنیم.
وی ضمن تاکید بر انتخاب افراد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای خبرگان و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امید می‌رود که با تزریق روحیه امید در فضای کنونی جامعه و همچنین دولت جوان انقلابی، گام‌های موثری در راستای رفع مشکلات کنونی جامعه برداریم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی  در ۲۸خردادماه برگزار می شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha