۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84371730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آتشنشانی زنجان تا پایان زمان رای گیری در آمادگی صد درصدی است

زنجان - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، گفت: آتشنشانی زنجان به منظور تامین ایمنی بیشتر شهر جهت حضور بی‌دغدغه مردم در پای صندوقهای اخذ رای در آمادگی کامل قرار دارد.

مجید امیرفضلی، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۶۰ نیروی آتشنشان با ۲۴ خودروی سبک و سنگین آتش‌نشانی از روز گذشته /پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه/ محل های رای گیری را زیر پوشش قرار داده اند تا در صورت لزوم انجام وظیفه کنند.

وی با بیان اینکه آتش نشانی محل های رای گیری را به دقت رصد کرده و زیر نظر دارد، اظهار داشت: این سازمان نیز تلاش دارد تا انتخابات در شهر زنجان نیز با ایمنی و امنیت کامل و با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار شود.

امیرفضلی از عموم مردم خواست در صورت وقوع هرگونه حادثه، ضمن حفظ خونسردی خود هرچه سریعتر مراتب را به سامانه ۱۲۵ یا نیروهای آتش‌نشانی مستقر در محل اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام بگیرد.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش نشانان زنجان به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شهروندان است و مشارکت عمومی نیز می تواند در بهبود و ارتقای سطح خدمات از سوی این سازمان منجر شود.

به گزارش ایرنا، زنجان از وجود ۶ ایستگاه آتش نشانی در نقاط مختلف شهر بهره مند است و تلاش می شود در صورت بروز حوادث در سریعترین زمان ممکن به یاری مردم بشتابند.

یک هزارو ۶۳ شعبه، آرای مردم استان زنجان را جمع آوری خواهند کرد. ۸۲۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات و از این تعداد حدود ۱۹ هزار نفر رای اولی هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰   آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha