برگزیدگان مسابقات پله‌نوردی قهرمانی آتش نشانان استان زنجان مشخص شد

زنجان- ایرنا- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: برگزیدگان مسابقات پله‌نوردی قهرمانی آتش نشانان استان زنجان در ۲ بخش مشخص و تقدیر شدند.

مجید امیرفضلی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات پله‌نوری قهرمانی آتش‌نشانان استان زنجان با حضور ۸۷ نفر در 2 بخش تخصصی و عمومی ( شهروندی) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی پله‌نوردی برای نخستین بار در زنجان برگزار شد، اضافه کرد: در این مسابقات آتش‌نشانان سراسر استان از جمله شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه، شرکت‌های صنعتی از جمله کارخانجات، معادن، شرکت‌های صنعتی، ایران ترانسفو، راشا کاسپین و ... حضور داشتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه در بخش تخصصی آتش‌نشانی ۶۷ آتش‌نشان حضور داشتند، اضافه کرد: پس از برگزاری مسابقات محمدرضا مرادخانی از آتش‌نشانی ایران ترانسفو، سید مسعود محمدی و حسین عباسی از آتش‌نشانی زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش عمومی شهروندی نیز ۲۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند که به سه نفر اول لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا شد.

امیرفضلی هدف از برگزاری این مسابقات را سنجش آمادگی آتش‌نشانان و همچنین بهبود عملکرد آنها در زمان بروز حادثه اعلام کرد و گفت: برنامه داریم که طی سال‌های آتی نیز این مسابقات را به صورت مستمر برگزار کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha