امام‌جمعه شیراز: دشمنان ایران بعد از انتخابات رسوا خواهند شد

شیراز-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: حضور پرشور مردم در پای اغلب صندوق‌های رای در شهر شیراز و استان فارس گزارش شده و قطعا دشمنان این کشور در پایان انتخابات امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رسوا خواهند شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام، جمعه هنگام رای دادن در شعبه اخذ رأی مستقر در صحن مطهر حرم شاهچراغ(ع) در جمع خبرنگاران افزود: همانطور که در سطح شهر شیراز مشاهده می‌شود استقبال مردم از انتخابات این دوره از اولین دقایق شروع انتخابات گرم و پرشور بوده است.
وی ادامه داد: صبوری مردم شیراز و استان فارس در این فضایی که بیماری کرونا نیز شیوع دارد نیز باید مدنظر مردم باشد که مجموعه حرکت بزرگ و ملی انتخابات بازتاب خوبی داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امیدوارم این حضور پرشور و گرم با انتخاب اصلح به نتیجه برسد و مردم نیز شاهد رفع مشکلاتی باشند که احساس می‌کنند اکنون به آنها فشار آورده است.
وی با اشاره به قرار داشتن ایام انتخابات در دهه کرامت امسال گفت: امیدوارم مصادف بودن انتخابات با این دهه مبارک برای همه مردم خیر و برکت در پی داشته و به سربلندی بیشتر مردم ایران بیانجامد.
امام جمعه شیراز گفت: رخداد انتخابات برای مردم ایران که می خواهند مستقل باشند و به جای استعمارگران، کشور خود را اداره کنند مهم است، خصوصا در این برهه که دشمنان رسما تبلیغ عدم حضور می کنند و قطعا این حرکت ارزشمند و دینی برای هر کسی که پای صندوق رای حاضر می‌شود عمل صالح حساب شده و دشمنان ما قطعا در پایان این انتخابات رسوا خواهند شد.

همچنین رییس کل دادگستری استان فارس در این محل به خبرنگار ما  گفت: ۲۰ پرونده تخلفات انتخاباتی در سطح استان فارس تشکیل و به ۱۱۰ نفر از داوطلبین این دوره انتخابات نیز تذکر داده شده است.

سیدکاظم موسوی بیان کرد: براساس خبرهای رسیده از سراسر فارس و شیراز مشارکت در انتخابات امروز ۲۸ خردادماه تاکنون بالا و گسترده بوده است.
وی ادامه داد: مردم به کوری چشم دشمنان و نظام استکبار از ابتدای صبح شرکت گسترده‌ای در انتخابات داشتند و امیدواریم مردم تا ظهر نیز رای خود را به صندوق بیاندازند و به بعد از ظهر موکول نکنند.
رییس کل دادگستری استان فارس اظهار داشت: سرنوشت اجرایی کشور در ۴ سال آینده در گرو انتخابات است و قطعا رییس جمهوری که با رای بالا و پشتوانه قوی انتخاب شود بهتر می تواند مشکلات حل کند.
وی با بیان اینکه دنیا امروز توجه شان به انتخابات ایران است و مردم با مشارکت آنها را ناامید خواهند کرد،گفت: امنیت کامل در جای جای استان پهناور فارس برقرار است و پیش بینی می شود انتخابات پرشور ،سالم و پررنگی برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha