فرماندار گناباد:مردم دغدغه رعایت بهداشت در شعب اخذ رای را نداشته باشند

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: دست اندرکاران شعب اخذ رای در انتخابات امسال همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به دقت رعایت می‌کنند تا در شرایط شیوع ویروس کرونا مردم دغدغه و نگرانی برای رای دادن نداشته باشند.

حامد قربانی روز جمعه به هنگام رای دادن در شعبه مستقر در مصلای امام خمینی (ره) گناباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس همه گیر کرونا و برای کاهش ازدحام و رعایت بهتر پروتکلهای بهداشتی در شعب اخذ رای و به منظور کاهش دغدغه مندی مردم تعداد این شعب از ۸۰ شعبه در انتخابات مشابه قبلی به ۹۷ شعبه در انتخابات امسال افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در همه شعب اخذ رای یک کارشناس و نیروی مرکز بهداشت حضور دارند و بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هنگام رای گیری نظارت می کنند.

فرماندار گناباد از مردم خواست که تا حد امکان در ساعتهای ابتدایی انتخابات نسبت به اخذ رای اقدام کنند تا از ازدحام در ساعتهای انتهایی در این شعب جلوگیری شود.

قربانی افزود: بنابر گزارشهای رسیدهT مردم و از جمله قشر جوان در ساعتهای ابتدایی آغاز اخذ رای در مناطق شهری و روستایی گناباد مشارکت خوبی در انتخابات داشته اند و همه تلاش ستاد انتخابات این شهرستان بستر سازی مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم ملی و انقلابی است.

وی اضافه کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی گناباد همان طور که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خود در عرصه های مختلف وفاداری خود را به دستاوردهای این نظام نشان دادند در ۲۸ خرداد ماه امسال هم با شرکت پرشور در انتخابات برگ زرین دیگری در افتخارات این منطقه رقم می زنند

فرماندار گناباد گفت: کار انتقال و توزیع تعرفه های انتخاباتی به شعب اخذ رای از ساعت چهار بامداد روز جمعه و سه ساعت قبل از آغاز رای گیری شروع شد و همه عوامل اجرایی و نظارتی از ساعت ۶ صبح در محل شعب مستقر و اخذ رای همزمان با سطح کشور بدون هیچ گونه مشکلی در ساعت هفت صبح در همه شعب مناطق شهری و روستایی آغاز شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز همزمان با سراسر کشور در ۹۷ شعبه مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد در حال برگزاری است.

از مجموع ۶۶ هزار واجد شرایط اخذ رای در شهرستان گناباد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی هستند.

در شهرستان گناباد ۲ هزار و ۲۰۰ نفر شامل عوامل اجرایی، بازرسان و ناظران انتخابات در برگزاری این رویداد ملی مشارکت دارند.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha