خانم مسن کرمانی: برغم گلایه از مشکلات در انتخابات شرکت کردم

کرمان- ایرنا - خانم ۸۵ ساله کرمانی که با قد خمیده و دشواری خود را به صندوق اخذ رای در جوار مزار حاج قاسم رسانده ، گفت : برغم گلایه مندی از مشکلات فعلی به امید آینده بهتر آمده ام تا در انتخابات شرکت کنم.

ثمره جعفری فرسنگی روز جمعه که در انتهای صف طویلی با  قد خمیده اش استوار ایستاده بود به خبرنگار ایرنا گفت : سرنوشت کشورم برایم بسیار مهم است و دولت و مسئولان بدانند که مسئولیت سنگینی بر عهده آنان است خصوصا در این وضعیت که مشکلات باعث شده که مردم امیدشان کم شود. 
وی ادامه داد: من رای می دهم برای اینکه سرنوشت تمامی جوانان و زنان و مردان که مثل فرزندان خودم آن ها را دوست دارم برایم مهم است. 
جعفری با بیان اینکه نتیجه انتخابات هر چه که باشد نتیجه انتخاب مردم است اظهار داشت: دعای من این است که این انتخابات در این سال بتواند سرنوشت خوبی را برای ملت ما رقم بزند. 

 آمده ام که خودم برای سرنوشت کشورم تصمیم بگیرم 

یک رای اولی که در جمع رای دهندگان در جوار مزار حاج قاسم برای رای دادن لحظه شماری می کرد به خبرنگار ایرنا گفت :برای این آمده ام رای دهم که خودم برای کشورم تصمیم بگیرم نه اینکه برای من بیگانگان تصمیم بگیرند . 

خانم مسن کرمانی: برغم گلایه از مشکلات در انتخابات شرکت کردم


وی که از بردن نامش خوداری کرد  افزود: آنچه که انتظار ما از این انتخابات است امنیت و درستکار و راستگو بودن است . 
این رای اول با اشاره به اینکه انتخاب حق ماست اظهار داشت: دشمن بداند که ما این صحنه انتخاب را هیچ وقت خالی نخواهیم گذاشت و امید داریم و مطمئن هستیم آینده خوبی را در پیش خواهیم داشت.

تعداد واجدین  شرایط رای در انتخابات ۱۴۰۰ کرمان ۲ میلیون  و ۱۹۷ هزار و ۵۷۲ نفر ،  تعداد شعب اخذ رأی ۲ هزار ۸۴۲  و  رای اولی ۵۵ هزار و ۶۲۶ نفر اعلام شده است.

اخبار مرتبط

  • ما هم می آییم

    ما هم می آییم

    زنجان - ایرنا - هرچه عقربه‌های ساعت روبه جلو می رود زمان برای حضور در پای صندوق‌های رای نزدیكتر…

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha