مسئولان پاکدشت: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مایوس می‌کند

تهران- ایرنا- مسئولان شهرستان پاکدشت با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشتند که ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس و از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

به گزارش ایرنا، مسئولان شهرستان پاکدشت همپای مردم همیشه در صحنه از نخستین ساعات آغاز رأی گیری، با حضور در شعب مختلف اخذ رأی ضمن دعوت مردم به مشارکت در این امر مهم سیاسی، آرای خود را به صندوق‌های رأی ریختند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حضور مردم در انتخابات به عنوان یک تکلیف ملی، انقلابی و حقوق شهروندی است و مردم در تصمیم گیری‌ها به ویژه تصمیم‌های اجتماعی و سرنوشت ساز موثر هستند.

حجت الاسلام «حسن لزومی» مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهر تاییدی بر نظام عنوان کرد و افزود: امروز که دشمن با نقشه های شوم، عزم خود را جزم کرده تا حضور پای صندوق‌های رای را تحریم کند و مشارکت را به حداقل برساند، بر ما واجب است که حضور حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب نامزد اصلح برای ریاست جمهوری، افزود: مردم باید در انتخاب خود خیلی دقت کرده و فردی که شایسته، متدین و معتقد به حقوق مردم است را نه از روی وعده‌ها، بلکه با شناخت و آگاهانه انتخاب کنند.

امام جمعه پاکدشت با تأکید بر هدف آمریکا در تفرقه افکنی بین مردم ایران، اظهار داشت: قطعا بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی و حضور حداکثری بار دیگر، مشت محکمی بر یاوه گویان این مرز و بوم خواهد بود.

حجت الاسلام لزومی حل مشکلات بین المللی را در گرو مشارکت حداکثری دانست و گفت: اگر می خواهیم مشکلات داخلی و بین المللی حل شود باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم و بخاطر ایران اسلامی و تعیین سرنوشت خود در انتخابات حضوری فعال داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم در عرصه‌های جهانی مقتدرانه عمل کنیم باید از نظام سیاسی کشور پشتیبانی کنیم، که حضور در انتخابات زمینه را برای پیشرفت و اقتدار ملی با انتخاب فرد اصلح ایجاد خواهد کرد.

وی خطاب به رای اولی ها، گفت: کشور از آن شما جوانان است و آینده را شما خواهید ساخت، اگر کشور زیبا می‌خواهید باید با حضور در سنگر علم و دانش و عرصه های اجتماعی و انتخابات باعث سربلندی، پیشرفت و سرافرازی آن شوید.

حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از اقتدار ایران است
فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت نیز با اشاره به نقش حضور حداکثری مردم در انتخابات برای اقتدار نظام، گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات، نشان از  اقتدار و اتحاد ملت بوده و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

سرهنگ پاسدار «رضا امجدی»، ‌ افزود: انقلاب اسلامی، یک انقلاب مردمی است و مردم از ابتدای انقلاب اسلامی با وجود تمامی مشکلات در تمامی صحنه‌هایی که نیاز به حضور آنها بود، پای کار انقلاب بوده و هستند.

وی افزود: اینکه از ساعات اولیه شروع رأی گیری، مردم حضور پرشوری داشته و در اغلب شعب، شاهد ترافیک جمعیت هستیم، نشان از این واقعیت دارد که ملت ایران در جنگ و عملیات روانی دشمن، هوشیارانه عمل کرده و با حضور خود، توطئه شوم استکبار را خنثی می‌کنند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (چهار حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- در حال برگزاری است.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

۹ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۷ نفر واجد شرایط رای دادن در استان تهران هستند که از این تعداد واجد شرایط، ۱۹۰ هزار و ۹۷۹ نفر رای اولی هستند. ۶ هزار و ۸۴۶ شعبه اخذ رای برای استان تهران در نظر گرفته شده که از این تعداد ۴۲۵ شعبه آن سیار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha