حضور پرشور مردم ششتمد در انتخابات مبین جایگاه فرهنگی این شهرستان است

سبزوار- ایرنا- فرماندار ششتمد در استان خراسان رضوی گفت: حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم این شهرستان در انتخابات مبین جایگاه رفیع فرهنگی شهرستان و وفاداری مردم آن به آرمانهای انقلاب اسلامی است.

محمد کلاته عصر جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهر ششتمد طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به یاری خدا و بصیرت مردم امروز شاهد حضور گسترده شهروندان در پای صندوق های رای هستیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن به دنبال مشارکت کمرنگ مردم در انتخابات است مردم شهرستان ششتمد در کنار دیگر هموطنان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای اتفاقات خوبی رقم زده اند.

فرماندار ششتمد گفت: مردم ایران طی ۴۲ سال گذشته همواره در حمایت از نظام جمهوری اسلامی پای کار بوده‌اند و امروز نیز از این انتخابات که صحنه حمایت از نظام و انقلاب است سربلند بیرون می آیند.

وی افزود: با وجود توطئه‌های مداوم دشمنان، پیام حضور پرشور  مردم پای صندوق‌های رای، اعتماد دوباره به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

کلاته ادامه داد: در این شهرستان ۹۲۰ نفر در ۴۶ شعبه اخذ رای وظیفه برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را بر عهده دارند. 

مرکز شهرستان تازه ‌تاسیس ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha