فرماندار ارومیه از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

ارومیه- ایرنا- فرماندار ارومیه با قدردانی از حضور مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: مردم ارومیه این بار نیز همچون دوره های گذشته با مشارکت ارزشمند خود در انتخابات، در تعیین سرنوشت آتی جامعه در سطوح ملی و محلی سهیم شدند.

رسول مقابلی بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تجربه برگزاری انتخابات الکترونیک در شهر ارومیه، افزود: خوشبختانه انتخابات الکترونیکی با وجود تجربه نخست شهر ارومیه، به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

وی با اشاره به بروز برخی مشکلات احتمالی در حوزه های رای گیری اضافه کرد: تاکنون مشکل خاصی که در روند برگزاری انتخابات در سطح شهرستان خللی ایجاد کند، وجود نداشته و مشکلات جزئی و گزارش شده نیز سریعاً بررسی و برطرف شده است.

فرماندار ارومیه به اقدامات انجام شده برای حضور خبرنگاران در شعبات اخذ رای اشاره کرد و ادامه داد: حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در حوزه های رای گیری، تاکیدی بر شفافیت در برگزاری انتخابات است.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

در این استان ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که هزار و ۸۹۷ شعبه ثابت و ۸۹۸ شعبه سیار است.

بیش از ۶۰ هزار نفر که از این تعداد نزدیک به ۱۱ هزار نفر را عوامل نظارتی تشکیل می دهند، کار برگزاری انتخابات در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی را برعهده دارند.

۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رای دادن در آذربایجان غربی هستند که ۷۱ درصد جمعیت استان را شامل می شوند.

تا ساعت ۲۳ جمعه شب، بیش از ۴۳ درصد مردم آذربایجان غربی در انتخابات شرکت کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha