۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۳۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84374325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهنگیان زنجانی در جشنواره محتوای الکترونیکی سه مقام برتر را کسب کردند

زنجان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: معلمان استان زنجان در جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی چند رسانه ای موفق به کسب سه مقام برتر و ۱۶ عنوان شایسته شدند.

صیاد سلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس "سمانه شفیعی" حائز رتبه برتر کشوری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی، "پریسا والی "حائز رتبه برتر کشوری درس علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی و " معصومه احمدی "حائز رتبه برتر کشوری درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی، فرهنگیان برگزیده استان زنجان در این جشنواره هستند. 

وی اضافه کرد: در مجموع از بین ۲ هزار و ۸۱۲ اثر به این مسابقات ارسال شده بود که ۱۶ نفر از همکاران استان نیز از بین کلیه شرکت کنندگان از سراسر کشور به عنوان اثر شایسته تقدیر شدند.

این مسوول ادامه داد: برگزاری جشنواره تولید محتواهای چندرسانه ای معلمان آموزش ابتدایی بر اساس برنامه درسی در ۶ پایه تحصیلی، از سوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری قطب های تولید محتوای کشوری انجام شد.

وی اظهار داشت: جشنواره " تولید محتواهای چندرسانه ای معلمان آموزش ابتدایی" بر اساس برنامه درسی در ۶ پایه تحصیلی توسط معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع و با همکاری قطب های تولید محتوای کشوری برگزار شد.

این مسوول اهداف برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه خودباوری در معلمان علاقه مند و توانمند دوره آموزش ابتدایی برای توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای و تولید محتوای آموزشی چندرسانه‌ای، شناسایی ظرفیت‌های فکری و فنی معلمان فناور و خلاق با رویکرد کاربست فناوری در آموزش و یادگیری ذکر کرد.

معاون آموزش ابتدایی کل آموزش و پرورش استان زنجان، تشکیل بانک محتواهای چندرسانه‌ای و دست‌ساز معلمان مطابق با اهداف برنامه درسی، ارائه الگوی آموزشی نوین و جذاب و متنوع سازی محیط یادگیری و استفاده از ظرفیت بازی و هنر در تلفیق آموزش و یادگیری ماندگار دانش آموزان را از دیگر اهداف این جشنوره ذکر کرد.

گفتنی است از دستاوردهای برگزاری این جشنواره، می توان به تولید بیش از ۲ هزار فیلم آموزشی به تفکیک تمامی درس ها و فصل های کتاب های درسی با هدف استمرار آموزش و با شعار " مدرسه تعطیل نیست" اشاره کرد که تولید این آثاربه منظور تقویت انگیزه های معلمان و بسترسازی برای بسط و توسعه تجارب آنان با رویکرد حل مساله در تولید مواد و رسانه های یادگیری بوده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha