۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84387080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهنگیان کردستانی در جشنواره کشوری محتوای الکترونیکی درخشیدند

سنندج- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: معلمان ابتدایی استان با درخشش در اولین جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی چندرسانه ای ۳۰ اثر از آثار برگزیده این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

صدیقه عبداللهی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: "جشنواره تولید محتواهای چندرسانه ای معلمان آموزش ابتدایی" بر اساس برنامه درسی، در ۶ پایه تحصیلی، از سوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری قطب های تولید محتوای کشوری برگزار شد.

وی افزود: آموزگاران ابتدایی استان کردستان همسو با برنامه ابلاغی وزارت، اقدام به تولید محتوا بر اساس سرفصل‌های موجود کردند که پس از اعتبارسنجی محتواها توسط قطب های تولید محتوای کشوری در نهایت ۳۰ اثر از آثار فرهنگیان کردستانی به عنوان آثار برتر معرفی شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان وی تقویت روحیه خودباوری در معلمان علاقمند و توانمند دوره آموزش ابتدایی برای توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای و تولید محتوای آموزشی چندرسانه‌ای، شناسایی ظرفیت‌های فکری و فنی معلمان فناور و خلاق با رویکرد کاربست فناوری در آموزش و یادگیری را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

وی اضافه کرد: تشکیل بانک محتواهای چندرسانه‌ای و دست‌ساز معلمان مطابق با اهداف برنامه درسی، ارائه الگوی آموزشی نوین و جذاب و متنوع سازی محیط یادگیری و استفاده از ظرفیت بازی و هنر در تلفیق آموزش و یادگیری ماندگار دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

عبداللهی ابراز امیدواری کرد، برگزاری این جشنواره‌ها باعث تقویت ارائه الگوی آموزشی نوین و جذابیت و تنوع محیط یادگیری برای دانش آموزان و تقویت باور معلمان علاقمند و توانمند به توانایی‌های خود در راستای توسعه صلاحیت‌های حرفه ای و تولید محتوای آموزشی چند رسانه ای شود.

از دستاوردهای برگزاری این جشنواره، می توان به تولید بیش از ۲ هزار فیلم آموزشی به تفکیک تمامی درس ها و فصل های کتاب های درسی با هدف استمرار آموزش و با شعار " مدرسه تعطیل نیست" اشاره کرد که تولید این آثاربه منظور تقویت انگیزه های معلمان و بسترسازی برای بسط و توسعه تجارب آنان با رویکرد حل مساله در تولید مواد و رسانه های یادگیری بوده است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha