۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84374695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۵۴ درصد مردم استان اردبیل در انتخابات شرکت کردند

اردبیل- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: بیش از ۵۴.۳ درصد مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشتند.

به گزارش ایرنا، بهروز ندایی روز شنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از مشارکت مردم اعلام کرد: با توجه به اینکه در استان اردبیل یک میلیون و یک هزار و ۴۷۰ نفر واجد شرایط رای دادن بودند، ۵۴۲ هزار و ۹۲۶ رای ماخوذه داریم.

وی با اشاره به آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: تا این لحظه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با ۳۰۷ هزار و ۳۹۳ رای، عبدالناصر همتی ۸۸ هزار و ۱۹۸ رای، محسن رضایی میرقائد ۵۴ هزار و ۱۵۲ رای و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۲۰ هزار و ۳۰۰ رای به خود اختصاص دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: بیشترین مشارکت مربوط به شهرهای سرعین و نیر با ۹۲ و ۹۰ درصد و کمترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان اردبیل با ۴۶ درصد بود و از نظر گروه‌های سنی نیز افراد ۳۵ تا ۴۵ سال با ۱۳۶ هزار و ۱۴۷ رای بیشترین مشارکت را ثبت کردند.

وی اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۳۱ شهر و یک هزار و ۵۱ روستای استان اردبیل برگزار شد و تا این لحظه نتایج بررسی و شمارش آرای صندوق‌های ریاست جمهوری به طور تقریبی تمام شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha