صالحی: آحاد ملت حماسه‌آفرین ایران اسلامی، هنگامه‌ای دیگر برپا کردند

تهران- ایرنا- رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیام پیروزی آیت‌الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و نوشت: بار دیگر آحاد ملت قهرمان و حماسه‌آفرین ایران اسلامی، هنگامه‌ای دیگر برپا کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی اکبر صالحی روز شنبه در پیامی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در پی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: بار دیگر آحاد ملت قهرمان و حماسه‌آفرین ایران اسلامی، هنگامه‌ای دیگر برپا کردند و با لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانۀ انقلاب اسلامی شور و شعور سیاسی را در هم آمیخته و با حضور مقتدرانه در آزمون مردمسالاری دینی، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

معاون رییس جمهوری خاطرنشان کرد: اینجانب به نمایندگی از سوی مدیران، متخصصان و تلاشگران صنعت هسته‌ای کشور این پیروزی بزرگ را به پیشگاه ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و جنابعالی تبریک می‌گویم.

صالحی در این پیام ابراز امیدواری کرد با استعانت از درگاه حضرت احدیت و با استمداد از انفاس قدسی ائمۀ اطهار(ع) خاصه عنایات هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بیش از پیش در مسیر خدمت مخلصانه و صادقانه به میهن عزیز اسلامی توفیق یابید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha