۱۰۰ وقف منطبق با نیاز جامعه در هرمزگان انجام شد

بندرعباس - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: ۱۰۰ وقف منطبق با نیاز جامعه در ۲ سال گذشته توسط واقفان در این استان انجام شد.

حجت الاسلام مصطفی آزادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واقفان در این استان براساس آثاری که از خود از گذشته تا کنون برجای گذاشته‌اند به نیازهای روز جامعه واقف بوده‌اند.

وی ادامه داد: آب انبارهای فراوانی که در این استان احداث و برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم وقف شده دلیلی آشکار بر شناخت واقفان در این استان نسبت به نیازهای مردم است.

وی اضافه کرد: واقفان در حال حاضر نیز با شناختی که از مسایل روز دارند وقف‌های گوناگونی را براساس نیازهای روز جامعه انجام داده‌اند که می‌توان به وقف‌هایی با نیت‌های رفع نیازمندهای فقرا و نیازمندان، کمک به ازدواج جوانان، کمک به تولید علم و حمایت از انرژی هسته‌ای، تبیین مساله غدیر و موضوع‌های بسیار دیگر اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان ابراز داشت: همه این وقف‌هایی نشان از شناخت واقفان از مسایل جامعه در این استان دارد و می‌توان گفت وقف در اینجا از شرایط مطلوبی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha