پرچمدار کاروان ایران امروز اعلام می‌شود

تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به برنامه این کمیته برای اعزام کاروان ایران به توکیو گفت: بنا به تصمیمات قرار است امروز (سه‌شنبه) پرچمدار کاروان انتخاب شود.

به گزارش ایرنا، «کیکاووس سعیدی» در حاشیه رونمایی از سردیس قهرمانان پیشکسوت المپیک در خصوص رونمایی از لباس کاروان اظهار داشت: لباس کاروان مشخص و سایزگیری انجام شده و تا دهه اول تیر لباس آماده می‌شود. همچنین مراسم بدرقه از کاروان داریم و ممکن است رونمایی همان جا انجام شود.

وی در خصوص اینکه «صمدنیکخواه بهرامی» پرچمدار کاروان خواهد شد، گفت: هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده و امروز نام پرچم‌دار نهایی می‌شود. پیشنهادات امروز در ستاد عالی به بحث گذاشته می‌شود. ملاحظه داریم کسانی که مسابقات آنها نزدیک است پرچمدار نشوند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص اتفاقات اخیر در فدراسیون کاراته و ورود کمیته ملی المپیک برای حل این مساله یادآوری کرد: فدراسیون‌ها در جلسه امور اجرایی از استقلال کامل برخوردارند و ما در امور فنی ورود نداریم ولی نگرانی و دغدغه خود را منتقل می‌کنیم. نشستی با رییس فدراسیون داشتیم و مشکل بر طرف می‌شود.

وی در خصوص مصدومیت احسان حدادی خاطرنشان کرد: حمایت همه‌جانبه از رشته‌ها و ورزشکاران داشتیم. بحث حدادی به خاطر آسیب‌دیدگی مزمن وی بوده ولی مشکلی برای حضور در المپیک ندارد و هر موقع بتواند شرکت می‌کند.

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال، میلاد عبادی‌پور کاپیتان دوم تیم ملی والیبال، علی پاکدامن عضو تیم ملی شمشیربازی و میرهاشم حسینی عضو تیم ملی تکواندو گزینه‌های پیشنهادی برای پرچمداری کاروان ایران در المپیک توکیو هستند. حامد حدادی عضو تیم ملی بسکتبال هم پیشنهاد پرچمداری کاروان درخواست خود را به فدراسیون بسکتبال ارائه داده و این فدراسیون هم موضوع را با کمیته ملی المپیک مطرح کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha