استاندار همدان بر توسعه و ارتقای تجهیزات هواشناسی در استان تاکید کرد

همدان- ایرنا- استاندار همدان در دیدار با رییس سازمان هواشناسی کشور، بر توسعه تاسیسات زیرساختی و ارتقای تجهیزات فنی مرتبط با هواشناسی در سطح ایستگاهها و پایگاه های مختلف این سازمان در سطح استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، «سیدسعید شاهرخی» روز سه شنبه در دیدار با «سحر تاجبخش» معاون وزیر راه و رئیس سازمان هواشناسی کشور، افزود: برهمین اساس اجرای اجرای هرگونه پروژه و طرح‌ی در راستای ایجاد و توسعه تاسیسات و زیرساخت ها و ارتقای تجهیزات فنی در سطح ایستگاه ها و پایگاه های هواشناسی استان همدان حمایت جدی خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم تامین تجهیزان مدرن و به روز مرتبط با پیش بینی شرایط آب و هوایی و باران‌سنجی در استان همدان، اظهار داشت: ارتقای تجهیزات موجب پیش بینی‌ دقیق و موثر شرایط آب و هوایی برای اطلاع رسانی دقیق به مردم و همچنین افزایش بهره‌وری در همه بخش‌ها با برنامه ریزی مناسب (براساس پیش بینی هواشناسی) چه دولتی و چه خصوصی خواهد شد.

استاندار همدان با تقدیر از عملکرد مدیران و کارکنان سازمان هواشناسی استان، گفت: مسایل و مشکلات موجود در این زمینه باید توسط کارشناسان خبره این سازمان شناسایی و موارد برای پیگیری و رفع آنها به استانداری گزارش شود.

«حسین عابد» مدیرکل هواشناسی استان همدان نیز دراین دیدار گزارشی از وضعیت پرسنلی، تجهیزاتی، مالی و قابلیت های فنی این اداره کل در استان و همچنین نقاط مثبت و منفی شرایط تخصصی کار در سازمان هواشناسی توضیحاتی اداره کل هواشناسی همدان ارائه کرد.

«سحر تاجبخش» رئیس سازمان هواشناسی کشور نیز ضمن تقدیر از حسن نظر و توجه استاندار همدان، بر اقدام جدی برای ارتقای توان تخصصی و فنی هواشناسی استان تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha