۱۵۶ نفر از زندانیان آذربایجان‌غربی آزاد شدند

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته قوه قضاییه و دهه کرامت ۱۵۶ نفر از زندانیان حکم آزادی خود را  گرفته وبه آغوش خانواده خود بازگشتند.

ناصر عتباتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای آزادی این تعداد مددجو، علاوه بر تلاش مسوولان و مددکاران، حدود ۳۲ میلیارد ریال کمک توسط مردم و خیران صرف شده است.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته قوه قضائیه با بیش از ۸۰ نفر از متقاضیان به صورت چهره به چهره دیدار و در مورد درخواست‌های هر یک دستورات لازم صادر شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: این ملاقات‌ها هر هفته روز سه شنبه و با وقت قبلی به متقاضیان برگزار می‌شود و این هفته با تعداد بیشتری از مراجعین برگزار شد.

عتباتی افزود: در طی هفته قوه قضائیه و در روز جمعه در محل مصلای امام خمینی (ره) و هم در یکی از مساجد شهر مسوولان قضایی استان دیدار چهره به چهره با مردم خواهند داشت.

وی  گفت: ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان ٣٠ عنوان برنامه را تدارک دیده که در تمام شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

به گزارش ایرنا برنامه‌های ویژه هفته قوه قضاییه همه ساله از اول تا هفتم تیرماه در کشور برگزار می‌شود.

هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید دکتر آیت الله سیدمحمد بهشتی است.

شهید بهشتی نخستین رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در روز هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به همراه ۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha