۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84379557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردمی سازی تبلیغ، از راهبردهای مهم سازمان تبلیغات اسلامی است

زنجان – ایرنا – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردمی سازی تبلیغ، از راهبردهای مهم سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: در قالب این راهبرد تلاش داریم تا تک تک آحاد جامعه به عنوان مبلغ دین در صحنه حضور پیدا کنند.

حجت‌الاسلام سعید احمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به یکم تیر، روز اطلاع رسانی و تبلیغ دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: هدف اصلی این سازمان تبیین اسلام ناب محمدی برای راهبری زیست بوم تبلیغی کشور است.

وی ادامه داد: وجود هیات های مذهبی، موسسات و خانه های قرآن، کانون های فرهنگی و تبلیغی، کانون مداحان و تشکل بانوان فرهیخته و سایر تشکل ها، شبکه عظیم مردمی را با بدنه سازمان تبلیغات اسلامی پیوند زده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر بیش از ۲۰۰ موسسه و خانه قرآن تحت پوشش این اداره کل در استان فعالیت دارند، گفت: ۲۰ باب کانون فرهنگی تبلیغی نیز در استان دایر است.

حجت الاسلام سعیدی اعزام مبلغ به مناطق در مناسبت های مختلف و اعزام روحانی مستقر  را از برنامه های مستمر اداره کل تبلیغات اسلامی استان برشمرد و اظهار داشت: در زمان حاضر در ۵۰ روستا در استان روحانی مستقر داریم و ۲۰ روحانی نیز در پایگاه های اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهرها مشغول خدمت رسانی برای کاهش آسیب های اجتماعی هستند.

وی از وجود بیش از ۷۰۰ هیات مذهبی شاخص، محلی و خانگی در استان خبر داد و گفت: این شبکه عظیم هیات ها، ظرفیت ارتباط سازمان تبلیغات با مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردمی سازی تبلیغ، توسعه شبکه عقلانیت در جبهه فرهنگی انقلاب، گفتمان سازی و جریان سازی در حوزه رسالت های سازمان را از راهبردهای عمده عنوان کرد و افزود: در حوزه گفتمانی و تبیین اندیشه های انقلاب در لایه های مختلف جامعه، آن طور که باید کار نشده است و باید عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha