کابینه دولت آینده دربرگیرنده باتجربه‌های انقلابی  باشد

تهران- ایرنا-نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما انتظار داریم کابینه دولت آینده دربرگیرنده باتجربه‌های انقلابی و انقلابیون بانشاط و توانا باشد و از کسانی که اسم شیطان بزرگ را دنیا گذاشتند در این کابینه استفاده نشود.

به گزارش خبرنگارپارلمانی ایرنا،« غلامحسین رضوانی» در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: کسانی که سهمی در دلسرد کردن مردم عزیز ایران در موضوع مشارکت داشتند، حق ندارند امروز یا فردا که آب‌ها از آسیاب افتاد در حالی که بدهکارند ادعای طلبکاری کنند.

نماینده مردم تهران بیان داشت: انتظار داریم کابینه دولت آینده دربرگیرنده باتجربه‌های انقلابی و انقلابیون بانشاط و توانا باشد و از کسانی که اسم شیطان بزرگ را دنیا گذاشتند در این کابینه استفاده نشود، البته چهره درخشان فسادستیز رییس دولت آینده مانع از آن خواهد بود که به عناوین شبه منطقی و قانونی آلودگان به فساد منصوب یا ابقاء شوند.

اوی افزود: سکاندار سیاست خارجی در دولت آینده باید مجری سیاست‌های نظام در راستای منافع ملی مردم ایران از طریق ارتباط حقیقی و عملی با همه دنیا باشد نه اینکه منظورش از دنیا ارتباط با یک کشور مستکبر باشد.

رضوانی تصریح کرد: اجرای بند ۵ اصل سوم قانون اساسی زمانی محقق می‌شود که از عناصری که دل در گرو وعده‌های شیطان بزرگ و سایر شیاطین دارند، در هیچ سطحی از مدیریت‌های کلان استفاده نشود. باید در سطوح بالای کابینه از کسانی استفاده شود که در کوران حوادث و بعد از آن معلوم شود که چه کاره بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha