۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84385623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۰۰ واحد مسکن مهر باقی مانده تا ۲ ماه آینده تعیین تکلیف می‌شوند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۴٢ هزار و ١٧١ واحد به متقاضیان تحویل داده شده که از این تعداد پنج هزار و ١١۴ واحد در اردیبهشت امسال به افتتاح رسید و یک هزار و ٧١٧ واحد مسکن مهر در استان باقی مانده که تا ۲ ماه آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

سید محسن حمزه‌لو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به اتمام پروژه‌های مساکن مهر به جز برخی شرکت‌های تعاونی مقرر شده که این شرکت‌ها ظرف ۲ ماه آینده بتوانند پروژه خود را تکمیل و به اعضا تحویل کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای شروع طرح مسکن مهر احداث ۵۲ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی آغاز شد که نزدیک به ۸۰ درصد واحدها طی هفت سال گذشته به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تلاش می‌شود با تکمیل این واحدها به زودی جشن اختتام مسکن مهر استان برگزار شود.

به گفته حمزه‌لو، در حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت باقی مانده است.

وی تاکید کرد: واحدهای باقی مانده تعاونی‌ساز بوده و عمده مشکلات تعاونی مربوط به اعضا و هئیت مدیره است.

وی گفت: همکاری نکردن اعضا در تکمیل آورده، اختلاف مالی، طولانی شدن روند تمدید مشارکت مدنی تسهیلات پرداختی و طولانی بودن فرایند تمدید مدت فعالیت شرکت‌های تعاونی از دلایل زمان‌بر شدن طرح مسکن مهر در استان است.

طرح مسکن مهر که از بیش از هشت سال پیش آغاز شده است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و اکثر واحدهای تحویلی در دولت دکتر حسن روحانی به متقاضیان تحویل داده شده است که نشان می دهد این دولت به تعهدات دولتهای قبلی پا برجا بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha