۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84386061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ خانوار ایوانی از حمایت کمیته امداد خارج شدند

ایلام - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایوان گفت: امسال و در سه ماهه نخست ۶۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان از چرخه حمایتی این نهاد خارج و خودکفا شدند.

حمید ایراندوست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون هفت میلیارد و ۷۰ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای ۱۲ طرح اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش در این شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان در سرفصل‌های مشاغل خانگی، دامداری، دامپروری، جوشکاری، گاوداری و خیاطی برای مددجویان ایوانی هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: از این تعداد پنج طرح با اعتبار یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از محل منابع امدادی پرداخت شده است.

ایراندوست ضافه کرد: هفت طرح نیز با اعتبار پنج میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال از محل منابع بانکی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال هفت خانوار جدید تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند و ۲۷ خانوار نیز از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ه) ایوان تاکید کرد: هزار و ۸۷۶ خانوار مستمری بگیر، ۸۹۶ خانوار تبصره ۱۴ و ۱۶۳ خانوار تک و چندخدمتی تحت پوشش این نهاد در شهرستان ایوان قرار دارند.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۹۵۶ خانوار ایوانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستد.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ایوان در ۳۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha