۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 1427
کد خبر: 84387521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت یک هزار و ۳۰۲ چرداولی در کنکور ۱۴۰۰

۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸
کد خبر: 84387521
رقابت یک هزار و ۳۰۲ چرداولی در کنکور ۱۴۰۰

ایلام - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش چرداول گفت: آزمون کنکور سراسری امسال در این شهرستان با رقابت یک هزار و ۳۰۲ داوطلب از روز چهارشنبه نهم تیرماه آغاز می شود.

اکبر زمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک هزار و ۳۰۲ نفر در رشته های علوم تجربی، علوم انسانی، هنر، ریاضی و زبان‌های خارجی با هم رقابت می کنند. 

وی افزود: تمام مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری این ماراتن علمی فراهم شده و چهار مرکز دانشگاه پیام نور، سالن شهید باهنر، سالن کوثر و سالن نشاط برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش چرداول تاکید کرد: از مجموع داوطلبان کنکور ۵۱ داوطلب هنر، ۳۶ داوطلب ریاضی، ۵۰۳ داوطلب علوم انسانی، ۸۱ داوطلب زبان های خارجی و ۶۳۱ داوطلب رشته علوم تجربی بوده که در مجموع ۵۴۴ نفر مرد و ۷۵۸ نفر زن هستند.

زمانی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی قبل و بعد از آزمون یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامتی داوطلبان اقداماتی همچون: افزایش سالن های امتحانی به ۲ برابر سال گذشته، فاصله گذاری حداقل ۲ متری از هر چهار سمت، ضدعفونی و گندزدایی، هماهنگی با شبکه بهداشت جهت تب سنجی قبل و بعد از آزمون، ایجاد اتاق ایزوله و قرنطینه جهت افراد مشکوک به کرونا و تجهیز تمام مراکز آزمون به وسایل سرمایشی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: والدین هیچ دغدغه ای برای سلامتی فرزندان خود نداشته باشند و با برنامه ریزی های صورت گرفته یک فضای آرام و بهداشتی برای این آزمون فراهم شده و از تجمع در درب محل های برگزاری کنکور جدا خودداری کنند.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha