۴۵۰ میلیاردریال کمک بلاعوض به مسکن محرومان بوشهر اختصاص یافت

گناوه - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض در قالب طرح ساخت مسکن ویژه محرومان این استان اختصاص یافته است.

حمید حیدری بریدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندرگناوه افزود: طبق ابلاغیه این طرح به ازای هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی  پرداخت می‌شود.

وی اظهارداشت: تسهیلات وام بلاعوض درنظرگرفته شده طبق تفاهم نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری بوشهر مبادله شده است.

حیدری بریدی افزود: سهمیه استان بوشهر در قالب طرح ویژه مسکن محرومان یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است که مجوز آن صادر شده است.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت:  افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در اولویت این طرح قرار دارند و  در صورت نبود  افرادی که بضاعت و توان مالی ندارند و دارای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده هستند، می‌توانند استفاده کنند.

وی بیان کرد: برای بهره مندی مناسب و مطلوب از این طرح، محرومان نیازمند مسکن در استان بوشهر شناسایی و معرفی شوند که در این ارتباط دهیاران این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر  افزود: سهمیه شهرستان گناوه از مجموع ساخت یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان به ۲۲۵ نفر تعلق گرفته است که قابل افزایش و تا ۳۰۰ متقاضی است.

وی  اظهارداشت: دهیاران شهرستان گناوه وظیفه شناسایی افراد نیازمند برای برخورداری از این طرح در سطح روستاها را در دستور کار قرار دهند و اولویت با افرادی است که تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی هستند.

حیدری بریدی  گفت: یکی از رسالت‌های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت و تحویل مسکن برای محرومان در نقاط مختلف کشور است که در این استان تاکنون گام‌های مهم و موثری برداشته است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha