۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84392508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه پروژه عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در خراسان جنوبی افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - سه پروژه عمرانی، آموزشی و رفاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی روز یکشنبه با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان دانشگاهی و نمایندگان مجلس به بهره‌برداری رسید.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در این آیین گفت: ساختمان آموزشی آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بیرجند با هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح شد این پروژه در مدت ۹ ماه بعد از کلنگ‌زنی به بهره‌برداری رسید.

محمد نخعی افزود: همچنین مجموعه نمازخانه فرهنگی و مذهبی دانشگاه با ۴۰۰ مترمربع زیربنا و چمن مصنوعی نیز با هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت بنا شده است.

وی بیان کرد: در مجموع هشت میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: عصر امروز نیز در شهرستان قاینات چهار هزار و ۲۵۰ متر پروژه‌های عمرانی شامل کارگاه، نمازخانه، خوابگاه دانشجویی و سالن چند منظوره افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: برای این پروژه‌ها ۱۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل درآمدهای ملی و اختصاصی دانشگاه فنی و حرفه‌ای هزینه شده است.

نخعی تصریح کرد: امروز همچنین عملیات اجرایی خوابگاه هزار و ۸۰۰ متری برای ۲۰۰ دانشجو آغاز می‌شود که ۱۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی برای این پروژه پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی کارگاه مرکز آموزشی نیز به مساحت ۶۰۰ مترمربع آغاز می‌شود که بودجه از محل اعتبارات دانشگاه تامین خواهد شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: عملیات اجرایی سایت جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای ابن حسام خراسان جنوبی سال ۹۷ آغاز شد و بهمن ماه ۹۸ به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر علوم به بهره‌برداری رسید.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی دارای ۶ مرکز با حدود سه هزار دانشجو است که با فعال بودن بیش از ۹۰ کد رشته کاردانی و کارشناسی در ۲ مرکز و دانشکده دختران و پسران در بیرجند، دانشکده فنی و حرفه ای پسران طبس با ضمیمه دختران (رعایت تفکیک جنسیتی)، پسران فردوس، آموزشکده پسران قاینات با ضمیمه دختران و مرکز پسران نهبندان، دانشجو می‌پذیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha