رحمت صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محورهای این همایش شامل« مباحث کمی، مدیریت تولید و عملیات در شرایط بحران و عدم اطمینان»،« بازاریابی، ارتباط با مشتریان و مدیریت برند در شرایط بحران»،« کارآفرینی، نوآوری و نقش آنها در عبوراز بحران»،« تصمیم گیری و برنامه ریزی استراتژیک در شرایط ابهام و عدم اطمینان»،«مدیریت موسسات گردشگری در شرایط بحران»،« مدیریت منابع انسانی، بهره وری و تعالی سازمانی در شرایط بحران»،«ساختارهای سازمانی و سازمان های نوپا در شرایط بحران و عدم اطمینان» است.
وی با بیان اینکه مقالاتی تا ۲۰ خرداد به دبیرخانه همایش ارسال شده است، افزود: در ۲ سال اخیر کرونا جامعه بشری را به تمام معنا تحت تاثیر قرار داده است و یکی از مواردی که زندگی همه دنیا را تحت تاثیر قرار دارد، تعطیلی کسب و کارها و متضرر شدن مشاغل مختلف بود.
رییس دانشگاه کردستان گفت: گروه مدیریت بازرگانی این دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی و در زمینه مسوولیتهای اجتماعی خود در صدد برآمد تا با برگزاری این همایش، ضمن بررسی علل، به ارائه راهکارهایی برای ادامه کسب و کارها در مواقع بحرانی بپردازد.
صادقی گفت: خروجی این همایش می تواند در سالهای آینده نسخه و دستورکاری برای وفق دادن کسب و کارها با شرایط بحران شده و سختی کسب و کارها را تسهیل کند.
دانشگاه کردستان در سال ۱۳۵۳ کار خود را با عنوان دانشسرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز کرد و در ادامه به عنوان یکی از پردیسهای دانشگاه رازی کرمانشاه درآمد و در سال ۱۳۷۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، این مرکز آموزش عالی را با عنوان «دانشگاه کردستان» به رسمیت شناخت.
این دانشگاه هم اکنون هشت دانشکده شامل زبان و ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی، علوم پایه، کشاورزی، منابع طبیعی، مهندسی، هنر و معماری، علوم پایه و فنی - مهندسی بیجار است و در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار دانشجو در ۵۶ رشته کارشناسی، ۱۱۴ رشته کارشناسی ارشد و ۳۰ رشته دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
این دانشگاه با پذیرش بیش از ۶۰۰ دانشجوی خارجی توانسته است در بعد بین المللی هم حرفهایی برای گفتن داشته باشد.
نظر شما