شهرداری بندرعباس فصل را با عنوان نهمی به پایان برد

بندرعباس- ایرنا- تیم شهرداری بندرعباس در هفته آخر لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در بندرعباس میزبان سپیدرودرشت بود که با نیامدن این تیم، بازی سه بر صفر به سود نارنجی پوشان هرمزگانی اعلام شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تیم شهرداری بندرعباس با این سه امتیاز ۳۲ امتیازی شد و بر حسب تفاضل گل کمتر نسبت به تیم محتشم تبریز با عنوان نهمی فصل را به پایان برد. 
در سایر دیدارهای این هفته مس نوین کرمان میزبان آولان کامیاران بود که این دیدار ۲ بر صفر به سود مس نوین کرمان به پایان رسید و تیم آولان کامیاران با ۲۶ امتیاز راهی لیگ دسته سوم شد. 
امید گناوه در خانه با ویستا توربین تهران بازی کرد که این بازی ۲ بر یک به سود ویستا توربین به پایان رسید و این تیم با ۴۷ امتیاز به پلی آف راه یافت. 
شهرداری همدان که این هفته مهمان تیم علم و ادب تبریز بود موفق شد یک امتیاز از این تیم بگیرد و با ۴۸ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه اول به لیگ دسته اول صعود کرد.
بازی علم و ادب تبریز با شهرداری همدان بدون گل به پایان رسید و اسپاد تهران هم که میزبان تیم محتشم تبریز بود، این دیدار پنج بر صفر  به سود محتشم تبریز به پایان رسید. 
نفت و گاز گچساران از فولاد نوین اهواز میزبانی کرد که این بازی بدون گل تمام شد و تیم نفت و گاز گچساران با ۲۰ امتیاز راهی لیگ دسته سوم شد. 
ملی حفاری اهواز در خانه با ایرانجوان بوشهر بازی کرد که این بازی ۲ بر یک به سود ملی حفاری اهواز به پایان رسید. 
در پایان این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در گروه اول تیم شهرداری همدان با ۴۸  امتیاز صدرنشین شد و مستقیم راهی لیگ دسته اول شد. تیم ویستا توربین با ۴۷ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و راهی پلی آف شد و مس نوین کرمان نیز با ۴۴ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. 
علم وادب تبریز با ۴۲ امتیاز ، سپید رود رشت با ۳۷ امتیاز،  اسپاد تهران با ۳۳ امتیاز، ایرانجوان بوشهر با ۳۳  بر حسب تفاضل گل به ترتیب جایگاه چهارم تا هفتم را به خود اختصاص دادند.
 محتشم تبریز و  شهرداری بندرعباس ۳۲ امتیاز کسب کردند و به خاطر تفاضل گل هشتم و نهم شدند.
 امید گناوه و فولاد نوین اهواز ۳۰ امتیاز به دست آوردند و مکان ها دهم و یازدهم را به دست آوردند. 
ملی حفاری اهواز با ۲۹ امتیاز در جای دوازدهم قرار گرفت و از سقوط به لیگ دسته سوم نجات یافت. 

تیم های آولان کامیاران با ۲۶ امتیاز و نفت و گاز گچساران با ۲۰ امتیاز در مکان های سیزدهم و چهاردهم ایستادند و به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha