مجتمع خدماتی رفاهی شهید سلیمانی در رودان هرمزگان به بهره برداری رسید

بندرعباس- ایرنا- مجتمع خدماتی رفاهی سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرستان رودان عصر پنجشنبه با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان اجرایی استان به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: برای ساخت این مجمتع ۸۴ میلیارد  ریال هزینه شده است که ۴۴ میلیارد ریال آن سهم آورده سرمایه گذار و ۴۰ میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی از محل اعتبارت توسعه پایدار روستایی پست بانک است.

فریدون همتی افزود: این طرح با مساحت ۱۰هزار مترمربع شامل جایگاه سوخت بنزین و نفت‌گاز، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه موادغذایی، رستوران و غرفه‌های تجاری است.

وی بیان داشت: رمپ ورود و خروج این مجتمع نیز با کمک بلاعوض هفت میلیارد ریالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان احداث شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهارداشت: در شهرستان رودان علاوه بر مجتمع خدماتی رفاهی شهید سلیمانی یک مجتمع دیگر نیز در باند برگشت محور رودان به کهنوج نیز درحال ارائه خدمات به شهروندان است که ۲ سرمایه گذار در حال طی مراحل صدور موافقت اصولی آن هستند.

گفتنی است استاندار هرمزگان در سفر اخیر خود به شهرستان رودان، دستورهای لازم را به منظور سرعت بخشی در تکمیل مجتمع خدماتی رفاهی شهید سلیمانی که در کیلومتر ۳۶ محور فاریاب به زیارتعلی این شهر قرار دارد، صادر کرده بود.

افتتاح سه طرح خدماتی و زیربنایی با هزینه یک هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال و بازدید از ۲ طرح صنعتی و کشاورزی شهرستان رودان از جمله برنامه‌های استاندار هرمزگان در سفر به شهرستان رودان است.

شهرستان رودان در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha