شرق استان سمنان برای توسعه نیاز به اجرای طرح‌های بزرگ دارد

شاهرود - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شرق استان سمنان با اجرای طرح‌های بزرگ و زیرساخت های لازم محقق می‌شود و مسوولان باید زمینه را برای فعالیت سرمایه گذاران فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، علی اصغر خانی شامگاه جمعه در نشست منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستاها در مسجد جامع میامی، گفت: دولت منتخب و بخش خصوصی مشکلات شرق استان  سمنان را رصد و به اجرای طرح های بزرگ اقدام کنند.

  نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از موضوعات شرق استان نیازمند بازنگری است که انتظار می‌رود مسوولان در این راستا همت بیشتری داشته باشند. 

وی ضمن تبریک انتخاب رئیس جمهور منتخب، تصریح کرد: دولت جدید با مشارکت مردم و مسئولان برای حل مشکلات معیشتی جامعه اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم باید یک راهبرد مشخص برای برون رفت از شرایط موجود پیدا کند، تصریح کرد: وزیرانی به مجلس معرفی شوند که علاوه بر هم‌پیمانی، برای پیشبرد برنامه‌های دولت تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود دولت جدید بتواند راهبرد مورد اجماع دولت و مجلس را ارائه کند و با حرکتی هماهنگ امور مختلف را ساماندهی کند.

وی گفت : امیدواریم با انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه و منتخب مردم در دولت سیزدهم فضای کشور به سمت رفع مشکلات مردم حرکت کند.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: قوای سه گانه با مدیران انقلابی باید میدان‌دار خدمت به مردم باشند.

خانی، ضمن تبریک به منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستاها ، تصریح کرد: همه افرادی که در عرصه انتخابات شرکت کردند آبروی خود را برای نظام هزینه کردند.

وی ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی دوره های قبل منتخبان مردم را برای بهبود وضعیت موجود کمک کنند.

خانی افزود: باید در بدنه روستاها و شهرها ظرفیت سازی شود و سازماندهی و برنامه ریزی در بخش های مختلف مستلزم پیگیری است.

وی گفت: در بودجه ملی به منطقه محروم میامی در سال گذشته حدود ۲ میلیارد تومان تخصیص داده شد که امسال این بودجه به ۹۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: بیشترین سهم استان سمنان در بودجه روستایی متعلق به شرق استان است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha