کارزار علوم پزشکی کردستان مورد استقبال کادر درمان کشور قرار گرفت

سنندج- ایرنا- کارزار مطالبه برقراری فوق‌العاده خاص وزارت بهداشت و تغییر سایر فوق‌العاده‌ها که از سوی پرسنل علوم پزشکی کردستان مطرح شده است بعد از استقبال کردستانی‌ها در سطح کشوری مورد استقبال قرار گرفت و به امضای ۲۰ هزار نفر رسید.

فعال صنف پرستاری روز یکشنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کارزار از سوی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کردستان و با مفاد مختلف از جمله برقراری فوق‌العاده خاص مطابق آیین‌نامه استخدامی غیر هیات علمی و مشابه سازمان‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت از قبیل سازمان انتقال خون تهیه شده است.

لقمان شریفی افزود: افزایش فوق‌العاده جذب به میزان ۵۰ درصد مشابه اعضای هیات علمی و فراهم کردن بستر لازم برای تبدیل وضعیت همه نیروهای شرکتی وزارت بهداشت  از دیگر مفاد این کارزار است.

وی یادآور شد: مفاد اول این کارزار با موضوع فوق العاده خاص سال‌هاست برای برخی از کارکنان دولت اجرا می‌شود و اخیرا نیز مجلس آن را برای کارکنان قوه قضاییه تصویب کرده است.

این فعال صنف پرستاری اضافه کرد: این کارزار از استان کردستان و به نمایندگی کادر بهداشت و درمان کشور برای بررسی و پیگیری بیشتر در مجلس خطاب به دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تنظیم شده است.

وی افزود: این کارزار واکنش دکتر محسن فتحی دبیرکمیسون بهداشت و درمان مجلس را در پی داشت و در جوابیه رسمی قول مساعد دادند که تمام مفاد این کارزار را در مجلس پیگیری کنند.

لازم به ذکر است این کارزار تاکنون به امضای بیش از ۲۰ هزار نفر از بدنه علوم پزشکی کشور رسیده است و هر لحظه به تعداد امضا کنندگان اضافه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha