طرح توانمندسازی سفیران فرهنگی دانشگاهها در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- طرح توانمندسازی مهارت‌های زیستن و ارتباط جوانان ویژه دانشجویان با عنوان طرح توانمندسازی سفیران فرهنگی دانشگاه های منطقه ۹ کشور به صورت حضوری و مجازی در مشهد آغاز شد.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد روز یکشنبه در آغاز این طرح گفت: در سه نیمسال تحصیلی گذشته بخش فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها مظلوم واقع شد.
دکتر محمد کافی افزود: به رغم تلاشهای انجام شده برای آموزش مجازی در دوران شیوع کرونا، حوزه فرهنگ و جامعه پذیری به خاطر عدم حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه به درستی منتقل نشد.
وی ادامه داد: انسان موجودی اجتماعی است که در ارتباط با دیگران اخلاق و رفتار اجتماعی را می آموزد و در محیط دانشجویی جامعه پذیری برای ایفای مسوولیت اجتماعی به دانشجویان آموخته می‌شود.
رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاهیان باید بتوانند پیام دوستی، امید و محبت را که نیاز امروز جامعه است بواسطه سفیران فرهنگی به جامعه منتقل کنند.  
طرح توانمند سازی سفیران فرهنگی دانشگاه های منطقه ۹ کشور در مشهد با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، معاونت فرهنگی واجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای  دبیران شورای مرکزی انجمن های علمی، دبیران شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، نماینده کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی و دبیران شورای صنفی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha