۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84401225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 مرکز تخصصی مشاوره به مناسبت هفته ازدواج در استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: هفتمین مرکز مشاوره ارائه خدمات تخصصی ازدواج و تحکیم بنیان خانواده استان در شهرستان میامی به مناسبت هفته ازدواج افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدتقی علوی روز دوشنبه ضمن تبریک هفته ازدواج، به خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته ازدواج در استان سمنان برنامه‌ریزی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: بیش از ۶۰ سازمان مردم نهاد فعال در حوزه جوانان و هفت مرکز مشاوره ازدواج و خانواده با این اداره کل و ادارات شهرستانی برای گرامیداشت هفته ازدواج همکاری خواهند داشت.
وی ادامه داد: امسال با توجه به همه گیری ویروس کرونا برنامه‌های هفته ازدواج ویژگی‌های خاص خود را دارد و در هر شهرستان با هماهنگی ستاد کرونا برنامه های این هفته اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: برگزاری جشن به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در شهرستان‌های سفید و زرد کرونایی استان سمنان از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران در سراسر استان ، برگزاری کارگاه‌های آموزشی حضوری و برخط، برگزاری ستادهای ساماندهی و کمیته های تخصصی با موضوع هفته ازدواج از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج در استان سمنان است.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی پویش مشاوره رایگان با همراهی مراکز مشاوره تخصصی در استان، بازنشر محتواهای تولیدی سازمان های مردم نهاد استان در حوزه های مختلف خصوصا خانواده، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این هفته است.
وی یادآور شد: برگزاری دوره های گفتگو محور برخط و حضوری با همراهی مشاورین و مدیران مراکز مشاوره تخصصی تحت حمایت، معرفی آئین‌های سنتی ازدواج در شهرستان‌ها، تقدیر از زوج‌های جوان، برگزاری ویژه برنامه‌های مناسبتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه زوج‌های جوان و خانواده از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
علوی اظهار داشت: با حمایت استانداری سمنان و رایزنی های صورت گرفته یا سایر دستگاه های اجرایی عضو ستاد ساماندهی استان تعدادی از برنامه ها بصورت مشارکتی برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: امید که با تأسی از ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) شاهد شکل گیری ازدواج‌های به هنگام ، آگاهانه ، آسان و پایدار باشیم و در سایه تحکیم و تعالی بنیان خانواده شایستگی های جامعه معنوی، پویا، اخلاق محور و دین باور را به منصه ظهور برسانیم.
۲۱ تیر سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به عنوان روز ملی ازدواج نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha