پلتفرم نوین و هوشمند استخدام در بازار کار با عنوان ایران HR توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی و راه اندازی شده است، در این پلتفرم رزومه افراد جویای کار بارگذاری می شود و کارفرمایان نیز با انتشار آگهی نیاز سازمانی خود را معرفی کرده و می توانند افراد مورد نیاز خود در شغل مورد نظر را از طریق این پلتفرم هوشمند جذب کنند.
به گفته یاسر نثاری دبیر علمی این رویداد از طریق این پلتفرم نوعی ارتباط مستقیم بین افراد جویای کار و کارآفرینان ایجاد می شود.
وی بیان کرد: حدود ۵۰۰ شرکت ایرانی با این پلتفرم و ارائه آماری از اولویت کارفرمایان در جذب نیروی کار و چالش های موجود در استخدام همکاری کردند، امیدوار یم که فرایند استخدام نیروهای کار سهل تر و اصولی تر گردد و از هدر رفتن نیروهای انسانی جلو گیری به عمل آید.
در رویداد مدیریت منابع انسانی امروز که در سالن همایش کتابخانه ملی برگزار شد موضوعاتی از قبیل نقش رهبری در مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان های بزرگ (موردکاوی ریتیل)، راهکارهایی برای جذب، استخدام و مدیریت منابع انسانی، جذب استعداد در شرکتهای نوآور و استارتاپ ها، برند کارفرمایی، نقطه عطف فرایند جذب، جذب استعداد در نسل Z و گوش شنوای سازمانی در قالب سخنرانی و پنل ارایه شد.
نسل زد (Z Gin) به فرزندان بشر در دوره ای گفته می شود که از وقتی چشم به جهان گشودهاند در اطراف خود بهطور گستردهای با فناوریهای پیشرفتهای نظیر وب جهانگستر، شبکههای اجتماعی، پیامرسانی فوری، خدمات پیامکوتاه، امپیتری پلیرها، تلفنهای همراه، و یوتیوب مواجه بودهاند. به همین دلیل برخی به این نسل نام شهروندان دیجیتال دادهاند.
نظر شما