۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84402153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی تا پایان امسال تحویل می شود

رشت - ایرنا - مدیرکل بهزیستی گیلان گفت:بر اساس تعهد ۵۰۰ واحد مسکونی باید تا پایان جاری آماده و تحویل مددجویان بهزیستی شود.

دکتر حسین نحوی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بر اساس تعهد تا پایان سال جاری حدود ۵۰۰ واحد مسکونی باید آماده و تحویل مددجویان بهزیستی شود، افزود: این واحدهای مسکونی با  تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضی ساخته می شود ضمن اینکه بهزیستی نیز ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان کمک و پرداخت می کند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون حدود ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرستان های مختلف استان گیلان ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی فاقد مسکن شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده های دارای معلول و چند معلولیتی در دست ساخت است.

مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه با بیان اینکه به مناسبت هفته بهزیستی ۶۰ واحد مسکونی مددجویی در این استان به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: این واحدها فردا از طریق ویدئو کنفرانس همزمان با واگذاری ۲ هزار و ۵۷ واحد مسکونی در سراسر کشور در گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی به زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای معلول و چند معلولیتی تحویل داده می شود، اظهار داشت: برای ساخت این واحدهای مسکونی در مجموع ۱۵۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

نحوی نژاد با تشریح سایر برنامه ها به مناسبت هفته بهزیستی در استان گیلان خاطر نشان کرد: افتتاح طرح های اشتغالزایی، آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای توانخواهان، افتتاح مراکز مشاوره روانشناختی و بهره برداری از مراکز روزانه حرفه آموزی از جمله مهمترین این برنامه ها است.

بر اساس آخرین آمار ۶۵ هزار خانوار در گیلان به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره می گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha