۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 2233
کد خبر: 84403548
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۶۰ واحد مسکونی مددجویی در گیلان رسما واگذار شد

۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹
کد خبر: 84403548
۶۰ واحد مسکونی مددجویی در گیلان رسما واگذار شد

رشت- ایرنا- مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: به مناسبت هفته بهزیستی ۶۰ واحد مسکونی مددجویی در این استان با اعتبار ۱۶میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

حسین نحوی نژاد روز چهارشنبه در آیین واگذاری رسمی همزمان این واحد های مسکونی در روستای قاضده صومعه سرا اظهار داشت: این واحدها امروز از طریق ویدئو کنفرانس همزمان با واگذاری ۲ هزار و ۵۷ واحد مسکونی در سراسر کشور در گیلان به بهره برداری رسید.
وی ، با اشاره به اینکه از واحدهای استان پنج واحد سهم شهرستان صومعه سرا  افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون  تومان از طریق سازمان بهزیستی  ۸۰۰میلیون تومان از طریق خیرین و ۱۳میلیارد ۸۰۰هزار تومان از تسهیلات سهم آورده فرد تامین شده است.
 مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به در دست ساخت بودن ۷۵۰ واحد مسکونی در گیلان افزود: تا پایان امسال ۵۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان این نهاد در استان گیلان خواهد شد. 
به گزارش ایرنا، امروز به طور همزمان ۲ هزار و ۷۵واحد مسکونی از طریق ویدئو کنفرانس به افراد دارای معلولیت و مدد جویان تحت پوشش بهزیستی کشور توسط دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور واگذار شد که ۶۰ واحد آن برای مددجویان گیلان احداث شده است.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت با وسعتی حدود ۵۶۴ کیلومتر مربع با پنج  بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ،طاهرگوراب و ضیابر در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha