۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 84402632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش اعضای کانون خوزستان در مهرواره‌ ملی نامه به شازده کوچولو

اهواز - ایرنا - اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان موفق به کسب مقام برگزیده‌ مهرواره‌ ملی نامه به شازده کوچولو شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، "آروین حیدری" عضو هشت ساله مرکز کانون بندر امام خمینی(ره) به مربیگری لیلا سپهری، و "سارا دین‌پرست" عضو ۱۰ ساله از مرکز کانون شماره چهار اهواز، به مربیگری فاطمه رشیدی، مقام‌های برگزیده را در بخش کودکِ مهرواره ادبی نامه به شازده کوچولو، به دست آوردند.

همچنین در بخش نوجوان این رویداد ادبی، "ریحانه دهقانی" عضو ۱۳ ساله مرکز کانون اندیمشک به مربیگری پوران الهی فر، موفق به دریافت عنوان برگزیده شد.

براساس این گزارش فراخوان این مهرواره از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان اصفهان به بهانه‌ی هشت تیر روز جهانی شازده کوچولو، با موضوعات متنوعی از قبیل "به رویاهایت چه می‌گویی؟، نامه‌ای به گل سرخ شازده کوچولو، زیباترین آدم روی زمین، با چشم دل ببین و سفر هشتم شازده کوچولو" در تیر ۱۴۰۰ منتشر شد و ۱۷۳ اثر از سراسر کشور، به این رقابت ارسال شد، که درنهایت هشت نفر به‌ عنوان برگزیده‌ این مهرواره و یک نفر در بخش شایسته تقدیر معرفی شدند.

بر اساس این خبر "آریانا قربانی فراز"، "فاطیما رضایی"، "ستایش دوران" همگی از استان اصفهان، "مهسا زنده" از اردبیل، "معصومه عرب پور" از کرمان و "فاطمه اخضری" از فارس، دیگر اعضای کانون بودند که در مهرواره ادبی نامه به شازده کوچولو، به‌عنوان منتخب معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha