۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۲۸
کد خبر: 84403100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۹ سارق در ایلام دستگیر شدند

۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۲۸
کد خبر: 84403100
 ۹ سارق در ایلام دستگیر شدند

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری ۹ سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ جمال موسوی روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایلام با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، ۹ سارق را دستگیر و به یگان های انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به تعداد ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: سرقت اماکن خصوصی، سرقت از معابر  و داخل خودرو  و قطعات خودرو از جرایم این سارقان بوده است.

فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

عاملان چاقوکشی در ایلام دستگیر شدند 

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی ایلام گفت: سه نفر از عاملان نزاع و درگیری با سلاح سرد در این شهرستان ایلام دستگیر شدند.

سرهنگ علی جمشیدپور در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد در یکی از پارک های شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و طی بررسی انجام شده مشخص شد تعداد سه نفر جوان ناشناس بوسیله سلاح سرد، یک نفر را با هویت معلوم از ناحیه دست و صورت مجروح و از محل متواری شده اند.

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند متهمان را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی و در یک عملیات ضربتی هر ۳ نفر را دستگیر و پس از تشکیل پرونده بمنظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دهند.

دستگیری عامل تیراندازی در هلیلان 

 فرمانده انتظامی هلیلان از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی مهدیان اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی به سمت ترانس برق در یکی از روستاهای تابعه و ایجاد رعب و وحشت  برای ساکنان محل، اکیپی ویژه از ماموران انتظامی شهرستان به سرعت راهی صحنه حادثه شدند.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود : ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی توانستند متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی وی را دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha